26 Ocak 2013 Cumartesi

Kim Kimden Kime #18

  • Transfer dönemleri lig dönemi kadar heyecanlı, kimisi için de maçlardan da öte adrenalinin tavan yaptığı zamanlardır. Biri ortaya bir söylenti atar, o diğerini bunu "ballandırarak" anlatır, başkası üstüne bir kaç yorum katar ve futbol gündemi birden değişiverir. Umutsuz yaşamak "beş para etmez ya", o gelecek, bu gelecek ümidiyle gazete almak, televizyon başına geçmek yahut interneti açmak paha biçilmez olsa gerek. Transfer aylarında aktif olan "Kim Kimden Kime" başlığını da tekrar "tozlu raflardan" çıkarıp, biz de duyduğumuzu, okuduğumuzu yazalım buralara dedik...
  • Bizim gurbetçi Barış Özbek, takımın çalkantılı dönemlerinin kurbanı olmuş, Trabzonspor'a yollanmıştı. Orada da şanssızlık yaşadı, sakatlandı ve "kadronun değişmezi" olamadı, unutuldu gitti. Bugün öğrendim ki tekrar "Almanya acı vatana" dönmüş. Barış, 2016 senesine kadar Union Berlin'le anlaşmış. Bir çok taraftarın aksine severdim Barış'ı, yolu açık olsun...
  • Yunan Gekas, Akhisar Belediyespor'a transfer olmuş, Egeliler mutlu olurken, Karadenizliler üzülmüştür. Gekas Samsun'u, Samsunlular da Gekas'ı çok sevmişti, keşke kırmızı-beyazlılar biraz çaba gösterip alsalardı Yunan golcüyü, takımı dipten yukarılara doğru çıkmasında büyük katkısı olurdu. 
  • Samsunspor'dan ayrılırken "Ben burayı çok sevmiştim ama kızıma ve nişanlıma daha yakın olmak için Türkiye'den ayrılıyorum. Bir gün tekrar geri döneceğim" diyen Simon Zenke'nin memleketimizden ayrılığı pek uzun sürmedi ve İstanbul Büyükşehir Belediyespor'a transfer oldu. Bülent Korkmaz da son ayların modası "kontraya iyi çıkabilen takım" yaratma hevesine girmiş anlaşılan...
  • Keita, Şanlıurfaspor yolundaymış, hatta imzanın an meselesi olduğu yazılıyor. Urfa'ya büyük heyecan getireceği kesin, sene başında bizimkiler biraz zorlamışlardı ama olmadı transfer, TT Arena'da oynayamaz mıydı, hem de nasıl kaldırırdı ayağa tribünü...
  • Drogba'nın menajerlerinin İstanbul'da olduğu hatta transferinin Beşiktaş maçından sonra açıklanacağı haberini okudum sosyal medyada... Olur mu?
  • Casillas sakatlanınca "paçaları tutuşan" Mourinho, Sevilla'dan Diego Lopez Rodriguez'e transfer etti. "Bana Adan yeter" diyordu Portekizli bir aralar ama...


Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin