13 Haziran 2012 Çarşamba

İlk uA Amblemli Pankart

uA Pankart by ultras/Movement

Tarihlerle aram pek yoktur, rakamlar aklımda kolay kolay kalmaz, bu sebeptendir ki bu pankartın da tarihini çıkaramayacağım ama Lucescu dönemindeki Şampiyonlar Ligi maçlarından birine asmıştık uA el yapımı bez pankartı. Üniversite bitmiş, bir yandan Cumhuriyet gazetesine gazetecilik stajına, akşamları da formasyona giderken 2-3 gün arayla bir Alpaslan Abinin yanına Gayrettepe'ye uğrar oluyorduk. Bir gün sohbet arasında Alpaslan Abinin bilgisayarında daha yeni yapılmış uA logosunu gördüm, beğendim, zira o zamana kadar ultrAslan vardı, uA yoktu, nedir bilinmezdi, demek ki ihtiyaç doğmuş, hazırlatılmıştı birilerine. Vakit kaybetmeden printerdan çıktısını aldım ve heyecanla eve koştum A4 üzerindeki logoyu pankarta dönüştürmek için. Tabii o gün niyetimi gerçekleştiremedim ama 2-3 güne kalmadan bulduğum kırmızı sprey boya ile beyaz beze evin salonunda uA logolu pankartı 1-2 saatte çizdim ve boyadım... Sonrası malum, ultrAslan-ÜNİ'nin konuşlandığı Eski Açık tribünün tam ortasına astık "eserimizi"... Stad bizimdi, toplamazdık pankartları, asılı kalmıştı mabedde bir kaç maç daha ve sonrası meçhul... Üzülmüştüm kayboluşuna ama gidene çare yoktu, kabullendik.
Bu gece dostlarla teknolojinin nimeti twitter üzerinden sohbet ederken birden çıkıverdi karşıma beyaz üzerine kırmızı uA pankartı... Yıllar sonra karşılaşılmış sınıf arkadaşı yahut asker arkadaşı misali sevindim, heyecanlandım, gururlandım... Az bir şey mi, bu tribüne ilk uA logolu pankartı kazandırmak?

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin