22 Haziran 2012 Cuma

Palyaço Tarlada Çalışmalı

Gün geçmiyor ki, Balotelli'nin adının geçtiği bir haberle karşılaşmayalım. Bugün de İtalya'nın sağ görüşlü politikacısı Paolo Ciani, facebook hesabından yukardaki fotoğrafı yayınlayıp "Bu palyaço tarlada çalışmalı" yorumu yapmış altına. Kendisine gelen "ırkçılık" yaptığı tepkilerine cevap veren politikacı : "Beni nasıl ırkçılıkla suçlayabilirler. Ben Avrupa Birliği dışındaki milletlerle çalışıyorum. Balotelli'nin rakibine sert bir faul yapıp, oyundan atılıp arkadaşlarını eksik bırakma ihtimali doğduğunda, kendisine kızdım ve futbol yorumu yaptım. Gol attıktan sonrasında yaptıkları da hiç uygun değildi ki arkadaşları ağzını kapadılar." diye konuşurken, City'li oyuncunun genç nesle kötü örnek olduğunu belirtti.
Bu photoshop ve sözler sonrası Balotelli'den kontra gelmezse şaşarım...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin