2 Şubat 2016 Salı

Yarına Umut Ol

2016 yılının ilk ayını geride bırakırken, iş yoğunluğu, özel yaşam, Galatasaray'ın içinden çıkılmaz durumu derken bloga hiç yazı yazmadığımı üzülerek fark ettim. Tabii, boynu bükük bırakmayacağız bu sayfaları, yıllarca bizi takip eden dostları yarı yolda bırakmayacağız, yine döneceğiz bloga, paylaşacağız düşüncelerimizi, fikirlerimizi dilimiz döndüğünce. Ve yılın ilk yazısını da "memlekete görmek istediğimiz güzel hareketlerden" biri olan Yarına Umut Ol sosyal sorumluluk projesine ayırmak istedik. Simay Salı ve Berin Yıldırım adlı iki arkadaş, modern Çalıkuşu olarak maddi imkansızlıklar nedeniyle eğitim, spor ve sanat yönünden geri kalan köy okullarına yardım ulaştırmayı kendilerine vazife edinmişler, yüzlerce çocuğun yüzünü güldürmüşler. Kendilerinin bana atmış olduğu maili sizinle paylaşıyorum ve blogumuzun takipçisi öğretmen ve öğrencilerimizi "kitap kumbarası" konusunda Simay ve Berin'e destek çıkmaya davet ediyorum. Detaylı bilgi Yarına Umut Ol facebook sayfasında...

"Merhaba,
Turkiyenin farkli bolgelerindeki koy okullarina gidiyoruz. Cocuklara spor, bilim, sanat, okuryazarlik dallarinda egitim atolyeleri duzenleyerek onlarin hayal guclerini gelistiyoruz. Buna ek olarak okullara ihtiyaclari dahilinde cesitli gonderimler yapiyoruz spor malzemesi,kirtasiye, kitap vb. Buyuk projelerimizde kendi alaninda uzman kisilerin de destegini almaya calisiyoruz. Basketbol, voleybol turnuvalari duzenlemeyi planliyoruz.  Donem donem buyuk projeler yapiyoruz. Sizinle ortak bir proje yapmayi cok isteriz! Ama ilk etapta sizin en buyuk yardiminiz okulunuza afisimizi asip kitap kumbarasi yerlestirmek ve takibini yapmak olabilir :) cok tesekkur ederiz"

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin