14 Mayıs 2008 Çarşamba

"Ahlaksız Biri Olarak Mı Yetiştirildin?"



Didier Drogba Fransa'da yayınlanan otobiyografisinde ilginç anılara yer verdi: "2006 senesinde Milan'la transfer görüşmesi yapacaktım ve Mourinho'ya 'Paris'e dişçime gideceğim' dedim, oysa Maldini Ve Galliani ile görüşüp transfer olaylarını konuştuk ve onlardan Chelsea'yı arayıp, benim için biçilen transfer fiyatını öğrenmelerini istedim. Bu görüşmeye Jose öğrenince küplere bindi ve bana unutamayacağım bir ders verdi; ' Bak, bizler çocuk değiliz! Ben sana güvendim ama sen bana yalan söyledin. Bana Paris'e gideceğini söylüyorsun ama Milano'ya uçuyorsun. Sözünü tutmadın...Acaba ahlaksız biri olarak mı yetiştirildin?' " Bunun üzerine yedek takıma yollanan Drogba, orada yılmayıp, hırslı çalışmasıyla A takıma tekrar çıkmayı bildi ve 2006-2007 sezonunu 32 golle kapadı... Ve Mourinho, Chelsea'den ayrılırken: "Sen dünyanın en iyi futbolcususun, bunu herkese göster... Ve ben de seninle gurur duyuyorum..." sözlerini sarfedince Drogba gözyaşlarını tutamamış... Bu sözlerden sonra Drogba'nın hangi takıma transfer olacağını merak dahi etmiyoruz, Mourinho nereye giderse, "siyah incisini" de yanına alır...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin