27 Mayıs 2011 Cuma

15 Yıl Hak Mahrumiyeti Cezası


İstanbul U19 Liginde oynanan Öz Karacaahmet ile Maltepe Yalıspor arasındaki karşılaşmada, maçın hakemine hakaret edip, saldıran Maltepe Yalıspor antrenörü Ali Haydar Tayyük'e 15 yıl hak mahrumiyeti cezası verilirken, olaylara karışan futbolculardan Tolga Bilir’in de lisansı 10 yıl süreyle iptal edildi. Federasyonun verdiği cezalar bununla da kalmadı ve maçın hakemi Ali Aktaş’a saldıran Selamet Çakır 3, Mert Aşar, Ali Yılmaz, Orhan Koyutürk, Semih Cançakır, Savaş Aydemir ve Enes Ayas ise birer yıl men cezası aldı. Türkiye Futbol Federasyonu İstanbul İl Başkanı olan Yemen Ekşioğlu, yayınladığı bildiride hakemlere saldırıların artık bir son bulmasını belirtirken, amatör futbola darbe vuracak herhangi bir hareketin karşısında bulunmasının "boynun borcu" olduğunu belirtti.
Tarihi cezaların verildiği maçın hakeminin raporu da şu şekilde:

“Yalısporlu Tolga Bilir rakibine tekme attığı için bu oyuncuya ihtar verdim. 55. dakikada sürekli itirazda bulunan ve bana ‘hakem senin ananı s.... Seni buraya gönderen federasyon görevlilerinin de anasını s....’ diyerek küfür eden Yalıspor’un teknik sorumlusu Ali Haydar Tayük’ü tribünü gönderdim. Rakibine ikinci kez tekme attığı için ihraç ettiği 7 numaralı futbolcu (Tolga Bilir) bana yumruklar attı. Daha sonra Tayük küfürler edip, ölümle tehdit ederek saldırmaya başladı. Tayük’ün bana yumruk attığı gören Yalıspor’un oyunda olan futbolcular ve yedek kulübesinde bulunan tüm sporcular üzerime koşarak saldırmaya başladılar.”

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin