10 Mayıs 2011 Salı

"Sahaya Çıkan ve Çıkmayanlar"


Allah’a şükür sahaya çıkan, ama ’sahaya çıkan ’diyorum, bakın çıkmayandan bahsetmiyorum. O kendini bilir (!) Sahaya çıkanlar şereflice mücadele etti, bütün arkadaşlarıma helal olsun. Müthiş top oynadılar, tebrik ediyorum. Fenerbahçe’yi tebrik ediyoruz. Niye böyle diyorum, bilirler onlar. Ben Trabzonluyum, Trabzonsporluyum. Ne var yani bunda? Takım tutamaz mıyım. Allah’tan beni teşvikle suçladılar, Deumi gibi şikeyle suçlamadılar, yoksa bizi bitirirlerdi. Bir sürü Trabzonlu futbolcu var. Benim kızdığım başka. F.Bahçe saha içinde ve saha dışında da formda. Allah’ı var, iki tarafta da iyi oynuyorlar. Bizim takımı iyi karıştırdılar. Teşvik primi, Deumi’nin görüntüleri ile enteresan bir hafta geçti."
Bülent Ataman
Kardemir Karabükspor'lu Futbolcu
Karabükspor-Fenerbahçe maçı sonrası Emenike ve Fenerbahçe konusundaki görüşlerini açıklarken

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin