25 Şubat 2013 Pazartesi

Emre Belözoğlu

Dün gece Fenerbahçe-Kasımpaşa maçını izlerken Emre Belezoğlu'nun hakeme ve diğer futbolculara "posta koyan" hareketlerini gördükçe futboldan soğudum, Adanspor-Adana Demirspor maçını izledim bir süre, sonra tekrar Saraçoğlu'na döndüğümde yine aynı hareketleri seyrettik mecburen. Verilen ve verilmeyen fauller sonrası "dişlerini sıkarak hakeme bakışlar", kendisine faul yapan rakibine el kol hareketleri, bu güzel oyundan soğuttu beni. "Ben Bilmem Eşim Bilir"i izledim bir müddet, sonra maçı tamamladık yine... Spor programı da izlemedim gece, zaten olanlar maçtan sonra olmuş, Şota "Bana bir futbolcu küfür etti" demiş, Kasımpaşalılar bunu Emre'ye yormuşlar ve Kasımpaşa başkan vekili Hasan Hilmi Öksüz bizim izlenimlerimizi ve hislerimizi doğrularcasına aşağıdaki açıklamayı yapmış:



”Saha içindeki bütün hakemler Emre’nin yaptıklarına kayıtsız kalıyor. Maç içindeki hareketleri, devre arası küfürleri, Pintos’a yaptığı hareketten sonra teknik heyetimize hakaretlerine hakemler herhangi bir karar vermiyor. Sonra benim hocam Pintos’a yapılan hareketten sonra 4. hakeme itiraz ederken, Emre yedek kulübeme ana avrat küfür ediyor. Bütün bunlar burada yapılırken neden bunları kimse konuşmuyor? Küfür eden doğrudan doğruya Emre’nin kendisi. Teknik heyetimin tamamına ana avrat küfür etti. Dolayısıyla bunları hakem duyuyor, görüyor ama Emre’ye gerekli cezayı vermiyor. Seyirci her şeyi yapabilir ama sahada futbol oynayan insanlar bunu yapmamalı. Emre devre arasında takımızın moralini bozmak için saldırı yaptı, küfür etti, ağır bir dille konuştu.”


Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin