25 Aralık 2015 Cuma

4 Milyon Euro mu? Koyver Gitsin


Galatasaray'ın tarihinde elde ettiği UEFA ve Süper Kupa'da en büyük emeği olan topçulardan Hagi'yi  "Bu adamdan teknik direktör olmaz" diyerek çok bilmiş(?) futbol ulemalarının (?) gazıyla memleketten iki defa kovduk ya, işte o hoca olmaz denilen Hagi'ye takımlarını çalıştırması için Rusya Premier Lig ekiplerinden Rubin Kazan 4 milyo euro yıllık ücret ve her ay Hagi Futbol Akademisine de kontrat süresince 50 bin euro bağış yapmayı teklif etmişler. Söz konusu çılgın teklifle Romanya'nın en fazla kazanan teknik adamı olacak olan Gica Hagi, Ruslara "Paranız sizin olsun, benim ideallerim var" diyerek kapıyı göstermiş. "Teklifi reddetmemdeki en büyük etken burada büyük bir projeyi yürütüyor olmam ve şu an bu işi yarıda bırakamayacak oluşum. Şimdi başlamış olduğumuz işin tam ortasındayız ve her şey istediğimiz gibi gidiyor. Çıktığımız yol sona erdiğinde ancak o zaman bunun gibi tekliflere açık olacağım. Bana teklif edilen rakam müthiş, profesyonel açıdan bakılırsa harika bir teklif aldım ama ben kararımı Rubin Kazan yetkililerine olumsuz cevap vermekten yana kullandım. İyi ya da kötü zaman gösterecek ama tek düşüncem burada kalıp iyi işler yaptığımızı görmek. Sadece takımın başında teknik direktör olarak değil, ayrıca Akademiyi ve kulübü organize eden biri olarak da burada kalmak en hayırlısı olacaktır" diye Rumen basınına teklifi kabul etmeme gerekçelerini anlatan Hagi, kişilik yapısını da bir kez daha göstermiş olmuş bilenlere bilmeyenlere. Hatırlıyorum da bu senenin ortalarında bir gece Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım Habertürk kanalında canlı yayına çıkmış ve "Bana Ribery, Hagi, Popescu geldi ama onları almadım" demişti, o gece çok gülmüş, "Atma Aziz, din kardeşiyiz" demiştik... Gelmiş mi sizce Hagi? Paragöz di' mi Hagi? Ah ulan ah...





Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin