25 Aralık 2015 Cuma

Bileti Attı Arabayı Kaybetti


Geçtiğimiz günlerde Romanya'nın FC Botoşani kulübü taraftarı maçlara çekmek, tribün desteğini arttırmak için araba ödüllü bir kampanya düzenledi. Kırmızı beyazlı ekibin yöneticileri 2015'in son maçı olan Concordia Chiajna maçına bilet alan taraftarlar arasında yapacağı çekilişle son model bir Dacia Logan otomobil vermeyi planladıkları piyango organizasyonunda, Stephan Ciocan  isimli taraftar arabayı kazandı lakin maç biletini ibraz edemediği için eli boş dönmek durumunda kaldı stadyumdan. "Bileti attım çünkü bir işe yarayacağını düşünmedim. Araba çekilişi için baş vururken kuralları hiç okumadım, zaten arabanın bana çıkacağı zerre kadar aklıma gelmemişti." diye duygularını belirten şanssız taraftar, kendisi adına bu talihsizliğin  herhangi bir sıkıntı yaratmadığını, Dacia Logan'dan daha iyi bir arabaya sahip olduğunu belirterek içini de ferah tutmuş. "Bir şeyler ümit eder ve kaybederseniz, o tam bir felakettir ama ben bu çekilişe girerken, hiç bir ümidim yoktu. Ben maça geldim, takımımın 5-1lik galibiyetini gördüm ve bundan sonraki maçlara da gelmeye devam edeceğim. Aslına bakarsanız kısmetimde yokmuş araba, zira çocuklarıma aldığım maç biletleri cebimde dururken, benim biletimi atmışım" şeklinde sözlerini sürdüren Stephan'a FC Botoşani kulübü teselli ikramiyesi olarak futbolcuların imzalarının bulunduğu forma ile maç topu hediye etmiş...


Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin