6 Ağustos 2016 Cumartesi

Mourinho-Ronaldo Kapışması


Fransa ile Portekiz arasında oynanan Euro 2016 final maçında sakatlanan ve oyundan çıkmak zorunda kalan Cristiano Ronaldo'nun maçın son dakikalarında teknik direktörmüşcesine saha kenarında takım arkadaşlarına direktifler yağdırması, kupa sarhoşluğunu yavaş yavaş üzerinden atan Portekiz'de eleştirilmeye başlandı. Bu eleştirilere Manchester United'ın çiçeği burnunda hocası Jose Mourinho da katıldı, başarılı hoca "Final maçının son bir kaç dakikasında Ronaldo'nun saha kenarında yaptıkları hiç bir şeye yaramadı. Sahada işini yapan 11 oyuncu vardı ve onlara direktif vermekle yükümlü bir de teknik direktör bulunuyordu kenarında. Ben Ronaldo'nun çizgi kenarında yaptıklarını seyrederken, herkesin kazanmayı istediği bir kupaya yaklaşmış bir takımı gören aşırı duygu yüklü bir adam izledim. Duygusal kontrolunu kaybetti ama bu çok da fena bir şey değil, lakin tecrübelerim bir kez daha gösterdi ki böyle önemli anlarda futbolcular kendi küçük dünyaları içinde kayboluyorlar." diye açıkladı düşüncelerini.

Mourinho'nun bu sözlerine Ronaldo'nun cevabı gecikmedi. Real Madrid'li futbolcu, instagram hesabında takım arkadaşlarıyla birlikte üzerinde kupa zaferinin tüm Portekize ait olduğu manasına gelen "onbir milyonda bir" hashtagı olan t-shirtle bir foto yayınlayıp, altına "çabuk hatırlatma"  yazdı. Sadece bununla da kalmadı, İspanyol As gazetesine verdiği bir demeçte de eski hocasının kulaklarını çınlattı  "Ben kariyerim boyunca bütün hocalarıma saygılı oldum, onlardan hep birşeyler öğrenmeye çalıştım. Bu 2013 yılının Ağustos ayında da hocam bana saldırdığında böyle olmuştu. Bizim ülkemizde çok meşhur olan bir deyimde de bahsedildiği gibi, yemek yediğim tabağa tükürmem."

Şimdi herkesin merak ettiği bu söz dalaşının devam edip etmeyeceği, sürmesi halinde boyutunun ne seviyeye varacağıdır, zira iki spor adamı da alttan alacak egoya sahip değil...



Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin