19 Nisan 2012 Perşembe

Ben Sadece Takımımı Düşünüyorum

Oktay Mahmuti "ayrılma" dedikoduları üzerine Hürriyet gazetesine konuşmuş. İddiaların yalan olduğu ortadaydı ama yine de bu sansasyonel haberlere son vererek "acaba" sözcüklerini akıllardan kaldırmış oldu. Ne diyelim: "Meyve veren ağaç taşlanır"

Galatasaray Medical Park antrenörü Oktay Mahmuti, takımdan ayrılacağı yönündeki haberleri yalanladı.

Tecrübeli koçun gelecek sezon için sarı-kırmızılı takımla anlaşamadığı, play-off'lar sonrasında takımdan ayrılacağı haberleri gündeme bomba gibi düştü. Konu ile ilgili hurriyet.com.tr'ye konuşan Oktay Mahmut şu sözleri söyledi:

"Öyle bir şey yok, zaten bu laflar da nereden çıkıyor bir türlü anlamıyorum. Ben şu an sadece takımımla ilgileniyorum, sadece takımımı düşünüyorum. Bu bir süreç, herkes her şeyi konuşuyor. Ben zaten daha öncede Galatasaray'da kalmak istediğimi, buradan ayrılmak istemediğimi söylemiştim. Ancak her seferinde biri ortaya bir şey atıyor bana da bunu düzeltmek kalıyor. Benim zaten buradan ayrılmak gibi bir düşüncem olsa daha önceden söylerdim. Tekrar söylüyorum, ben sadece takımımı düşünüyorum."

"KONUŞMASI BİLE GEÇMEDİ"

Galatasaray Medical Park'ın gelecek sezon için Real Madrid'in Sırp yıldızı Novica Velickovic ile anlaştığı iddialarını da yalanlayan Oktay Mahmuti, "Oyuncunun adı bile geçmedi, öyle bir düşüncemiz yok" diyerek dedikodulara son noktayı koydu.

2004-2009 yılları arasında Partizan'da oynayan Sırp oyuncu, 2009 yılından bu yana Real Madrid'de forma giyiyor. 26 yaşındaki ve 2.05 boyundaki Velickovic, Real Madrid koçu Pablo Laso ile tartıştığı için tamamen gözden düşerek, gönderilecekler listesine koyulmuştu.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin