7 Nisan 2012 Cumartesi

Duka Geri Dönsün Artık


Bursasporum.Com sitesi yazarlarından Yetkin Önürmen'in Bursaspor tribününün sevilen isimlerinden ve Teksas Supporters Club'un kurucularından Duka lakaplı Mesut Ulusoy'a tribünlere dönmesi için yaptığı çağrı... Duka geri döner dönmez, bilemeyiz ama Teksas tribününün eski haline dönmesi bütün Bursalıların hayalidir...

Mesut Ulusoy’dan bahsediyorum... Kişisel fikrimdir; ne Bursasporum.com’un ne de taraftarlardan herhangi birinin görüşüdür. Sadece Bursasporlu bir birey olarak kendi düşüncemden söz etmek istiyorum bu yazımda.

İsteyen arkadaşlar hemen sağ üst köşede bulunan kırmızı renkteki çarpı işaretini tıklayabilir.

Tıklamayan renkdaşlar ve Mesut Ulusoy içindir samimi yazım...
Kendisi okusa benim için kâfidir.

Mesut abim; seni çok fazla sevmem. Sen de benden çok haz etmezsin bilirim. Lakin senin olduğun tribünde bağırmaktan çok büyük keyif alıyorum. Sana bakıp çok fazla gaza geldiğim zamanlar olmuştur.

TSC’de Alper Atak’ı, Sarper Atak’ı, Taner Yıldız’ı, Bülent Bilir’i, Faruk Abiler’i, İsmet Abiler’i, ismini saymadığım abilerimi, kardeşlerimi şahsım adına o zamanki ortamı mumla arar oldum.

Bahsettiğim şey TSC de değil, yanlış anlaşılmasın.

Bahsettiğim şey Teksas Tribünü.

Tahmin ederim ki; buna ne Mehmet Abi, ne Selim Abi, ne Recep Abi ne bir başkası karşı çıkacaktır. Hatırlarsın, yine bu isimlerin de olduğu BTB’nin toplantısında (Selim Abi yoktu) bu öneri sana sunulmuştu. Sen de "Hayır" demiştin.

Yine, hatırlarmısın abi "Herkes gider, biz kalırız" tezahüratını gözyaşlarıyla söylediğimizi…

Şahsım adına fikrim; tekrar tribüne lider olarak dönmen yönünde. Kuleye çık falan demiyorum. Önde dur yeter. Her deplasmana da gitmene gerek yok. Teksas canlansın be abi. İçim hazetmiyor.

Topu ben Ünitimsah Başkanı Ender Yılmaz’a aktarıyorum (Pasımı al). Ayarlayın bir toplantı kardeşim. Tarık Abiler, Tarkan Abiler, Şadırvan Grubu, Fatih Öğreten, Alper Abiler... Kim varsa eskilerden...

Dirilelim yeniden be…

Açalım kollarımızı omuz omuza yaparken…

Saralım yaraları…

Saralım, kenetlenelim hep birlikte canım feda derken…

Teksas neymiş, dost-düşman görsün be abiler…

Bak çok sevmem seni Mesut Abi ama gelirim yürekten, arkandan!..

Yetkin Önürmen

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin