29 Nisan 2012 Pazar

Halis Özkahya ve Hakaret


"Ben hakeme hakaret ettim. O da bana hakaret etti. Kimse bana 'Sen adam değilsin' diyemez. Madem öyle beni oyundan atacaksın." diyordu Rüştü maçtan sonra Lig TV kameralarına ve oldukça gergin geçen maça başka bir boyut da getiriyordu.
Aslında hafızamızı biraz zorlarsak, bu söylemlere çok da yabancı olmadığımızı anlarız. Geçen yıl oynanan İstanbu Büyükşehir Belediyespor-Fenerbahçe maçı sonrası da hem Aykut Kocaman hem de iki takımın oyuncuları hakem Halis Özkahya'nın saha içi tavırlarından şikayetçi olmuştu. İşte o söylemler:


"Sanki ona 'Bu sahanın patronu sensin, istediğini yapabilirsin' demişler. Nasıl bir cesaret vermişlerse anlamadım. Bazı hitap şekilleri çok çirkindi." 
Gökhan Gönül

"Oyuncular üzerinde otorite denen şey oyunculara hakarete varan davranışlarla olmaz. Otorite verilen kararların doğruluğuyla kurulur."
Aykut Kocaman

"Bize karşı hitap şekli çok çirkindi. Konuşma tarzı futbolcuları tahrik eder şekildeydi. Bir tek dayak yemediğimiz kaldı."
Efe İnanç

"Bize karşı konuşması ve üslubu çok yanlıştı. Kendisine dikkat etsin." 
Serhat Akyüz

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin