12 Eylül 2012 Çarşamba

Romanya'da Doğmasaydım

"Benim başarımın anahtarı çabukluktur: Hızlı düşünme ve ani hareket edebilme. Futbolcu kendisinde doğuştan var olan tekniği antrenmanlarla sürekli geliştirme şansına sahip ama dediğim gibi farkı yaratan futbol zekası ve "patlama gücü", ani yön değiştirme gibi çabukluk özellikleridir. Maalesef böyle futbolculara rastlamak artık oldukça zor. Rumen olarak doğduğum için kendimi şanssız hissediyorum zira öyle olmasaydı iyi bir eğitim ve yönlendirmeyle daha da başarılı olabilirdim. Yine de 25 yaşında Real Madrid'de oynama şansı yakalamam bana kendimi geliştirmemde yardımcı oldu. İyi bir futbolcu öz disiplinine sahip olmalı ve en iyisi olmak için sürekli çaba sarf etmeli. Ben Barcelona'da yalnız bırakıldım, kulübede "tohuma çekildim", oysa üst düzey bir futbolcu hocası tarafından motive edilmeli, yüreklendirilmeli ve sonrası da dediğim gibi çalışmak, çalışmak ve çalışmak... "

Gheorghe Hagi
Rumen Futbol Efsanesi
Gençlere futbolculuk sırları verirken


Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin