8 Mayıs 2013 Çarşamba

İbrahim Yazıcı


 Renk sevdası uğruna yitirilen canlardan biri de İbrahim Yazıcı oldu. Bursaspor'un Antalya ile yaptığı karşılaşmada fenalaştığı haberinin Maraton programına gelmesi sonrası Şansal Büyüka'nın "Başkan bırak artık bu işleri, canından değerli mi?" nasihatini kim bilir kaç kişi yapmıştır İbrahim başkana ama o Bursaspor'un peşinden yine deplasmana gitmiş ve dönüş yolunda fenalaşarak hastanedye kaldırılmış, ve dün itibarı ile "duymak istemediğimiz haber" verildi. Fenaşalması sonrası hastane önüne gelen Bursaspor taraftarlarının açtığı : "Kalk ayağa dik dur, Onurlu Başkan" pankartı da aslında İbrahim Yazıcı'yı ne kadar da iyi tarif ediyordu, zira şike süreci sonrası yapılan Federasyon seçimlerinde Yıldırım Demirören'e karşı tek direnen Başkan olmuştu, Galatasaray dahi sessiz kalırken, Bursaspor "hayır" oyu kullanmıştı.
Orduspor maçı öncesi Hikmet Karaman'la aralarında geçen şu diyalog da manidardır:

"Maça gelmeyecekti. Takım uçağa bindi, bir baktık başkan da binmiş. Gece saat 03.00 gibi uçaktan indik. Ben, O ve takımın yardımcı hocası bir çay bahçesine gittik. Başkan kola aldı. Ben de 'Başkan bırak şu kolayı, zararlı' dedim. 'Ya boşver hocam' dedi. Sonra takım ve gelecek hakkında konuşuyorduk. Bir ara ben 'Başkanım' dedim... 'Önümüzdeki sene Avrupa'ya gidersek inşallah, bu başarının mimarı sen olacaksın.'

Bunun üzerine başkanın sözleri beni duygulandırdı. 'Ya boşver hocam' dedi. 'Bunlar benim kıymetimi, şampiyon yaptığımda anlamadılar. Ne zaman anlarlar biliyor musun? Ancak ben ölünce...' Bu sözlerden sonra ayrıldık..."


Evet, hep olduğu gibi, kaybettiklerimizin ardından anlıyoruz kıymetlerini, Bursa da İbrahim başkanın değerini anlayacak zamanla...

Yaşamını Bursaspor için adayan İbrahim Yazıcı'dan Bursaspor taraftarı son bir dilekte bulunmuş:
"Başkanım şampiyonluk göremeden yitirilen yüreklere orada şampiyonluğu anlat."

Allah mekanını cennet eylesin İbrahim başkan...
Başın sağ olsun Bursa...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin