5 Mayıs 2013 Pazar

Ultras Project Summer 2013



Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.

diyor mısralarında Necip Fazıl özlemini dile getirirken. "Özlem"ve "beklemek" yan yana yakışan en güzel iki kelime,  hele de sonunda "kavuşma" olursa, başka mutluluk isteyen olur mu? İnternet dünyasında özlemle ve hasretle beklenen bir çok şey oluyor, kimi yeni çıkacak oyunu, kimisi de yeni programı beklerken, futbol dünyasında ben şimdiye kadar bilgisayar başında sadece iki şey için oturup, saate baka durdum: galatasaray.org'tan açıklanacak yeni transferler, özellikle Haldun Üstünel zamanında çok modaydı ve Ultras Project'in senede yaz ve kış olmak üzere iki kez çıkardığı yeni ürünler. Dün gece de öyle oldu, facebook ve twitter üzerinde UP ekibi tüyoyu verdikten sonra, saatleri kurduk ve sitenin shop bölümüne odaklandık, bekledik, vakit geldiğinde beklediğimize de değdi.


Bu yıl kreaksiyona şapkalar ilave etmişler, tribüncünün, taraftarın, ultrasın "olmazsa olmazıydı" şapka, bu eksiği de gidermiş olmuş projedeki dostlar. Zevkler ve renkler tartışma kabul etmez, "riot" olanı kalbime uzaktan göz kırptı, temin yoluna gideceğiz yakında. Şapkaların yanında görücüye çıkmış olan 6 adet t-shirtten beşi artık klasik hale gelmiş grubun "olaya bakışını" yansıtırken, San Marino özelinde "Ekmek yoksa gol yesinler" öz sözlü mavi ürün tamamen sürpriz oldu. Forza San Marino facebook hesabıyla ortak çalışılarak üretilen t-shirt, bu yazıyı yazdığım sıralarda en çok satılanlar arasında yerini almış bile, bir çok bedeni çoktan tükenmiş. "Milwall Brick" 'e benzettiğim beyaz "Ultras The Way of Life" t-shirtü, benim gündelik hayatta vazgeçemediğim kolaj baskılı ürünlerden. "Stay Ultra", "Casual Life", "Liberta Per Gli Ultras" ve "Sweet & Tender Hooligan" da askılarda asılmış taraftarın beğenisi "özlemle beklemekteler." Stay Ultra olanı yaz gecesi parti ve davetlerinde giymek üzere gardroba koymakta fayda var...

Ultras Project ekibi şimdiye kadar ürünlerinin kalitesi bakımından kendilerini ispatladılar, İngiltere'de casual style'a gönül veren ve Burberry, Fila, Stone Island, Fred Perry, Lacoste ve Adidas'tan vazgeçemeyen kitlenin  bile hedefine girecek ürünler ürettiler, kendileriyle yeni tanışanların bundan şüphesi olmasın da, kendilerinin de bu işi yaparken zannımca en zevk aldıkları, bizim de tercih sebebimiz her ürünün kendine has hikayesinin olması, bizim tribünde geçirdiğimiz her günün özel öyküsünün yaşam hikayemizde silinmesicesine yer alması gibi...






Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin