8 Nisan 2011 Cuma

Hayatta Sarı-Kırmızı#1

Çöp Toplama Noktası @ Beyoğlu

Apartman @ Aksaray

Dur Düğmesi @ Taksim-Beylikdüzü Otobüsü

Bugünlerde 100. sayısı gazetele bayiilerinde satışta olan Galatasaray dergisinin ilk sayılarında belirli bir süre "sarı-kırmızı kareler" adlı bir köşe vardı. Günlük hayatta önlerine çıkan sarı-kırmızılı objeleri aynı kare içinde yakalayan okurlar fotoğrafları dergiye yolluyor ve o resimler de Galatasaray dergisinde yayınlanıyor, ben de her ay merakla bu resimleri bekliyordum. İlk digital makinemi de almamın en büyük nedenidir Galatasaray dergisindeki bu köşe: Ben de sarı-kırmızı fotoğraf çekip yollayacaktım. Araya askerlik girdi, amacımı erteledim, teskere aldım, geri döndüm ve baktım ki o çok sevdiğim köşe yayınlanmıyor artık dergide.
Çektiğim fotoğraflar elde kaldı, yollayamadım dergiye ama sarı-kırmızıyı yan yana aramaya hep devam ettim gezdiğim-gördüğüm yerlerde... Sonra "sarı kırımızı şeyler" adlı blogla tanıştım, oraya yollama kararım vardı arşivi, tembellik, iş güç derken hep erteledim, elde kaldı fotolar... Bu gece fotoğraf arşivini düzenlerken "sarı-kırmızı" adlandırılmış dosya tekrar karşıma çıkınca, blogta bu resimleri paylaşmaya karar verdim. Bundan sonra her hafta üç fotoğraf ile karşınızda olacağız, bakalım bir seri başlatıyoruz, umarım uzun soluklu olur... Sizin de paylaşmak istediğiniz fotolarınız varsa, kapımız sonuna kadar açık, bilesiniz...

1 yorum:

ceyhuN dedi ki...

dergide sarı kırmızı hayat diye bir bölüm var orada fotoğraf yayınlanıyor hala.derginin 100. sayısında da var bu köşe.

Blog Widget by LinkWithin