16 Nisan 2011 Cumartesi

Kadınlar ve Erkekler


Her ne kadar Futbolda çok çok kötü bir yıl geçirsek de Basketbol'da hem kadınlarda hem de erkeklerde yepyeni yapılanmaya giren 2 takımımızın bu seviyede performans göstermesi beklenmeyen büyük bir durumdu sezon öncesi. 2 takımımızda gün itibariyle belli bir noktaya gelmiş bulunuyor. Öncelikle bu başarılarını kutlayıp bu birlikteliğin futbol takımına sirayet etmesini ummak gerek.
Kadınlarda malumunuz final serisi oynanıyor. İlk iki maç sonunda çok iyi oynadığımızı ve serinin kaderini bizim belirdeğimizi söylemiştik. 3 galibiyete ulaşanın "şampiyon" ünvanına ulaşacağı seride 2-1 gerideyiz. Caferağa'daki ilk maçı çok kötü oynadık ancak bu benim umudum kırmıyor. İyi savunma yapıp panik olmasak yine kazanmamız içten bile değildi. Ancak Fener baştan sona iyi oynadı ve maçı kazandı. Yarın oynanacak maçı kazanmaktan başka yapacak bir şey yok. Ben yürekten inanıyorum kazanacağımıza ve Oyunucuların da aynı istekle sahada yer alacağına eminim. Yalnız hakemlerin çok kötü bir yönetim seriglediğini de dipmot olarak eklemek lazım. Serinin geri kalanını yarınki maçtan sonra konuşuruz.
Erkeklerde ise sezon henüz bitmedi. Ancak bugünkü Oyak Renault galibiyeti sonrası sezonun belkide en zor virajına girilmiş oldu. Çarşamba Fenerbahçe ile hafta sonu Beşiktaş ile sonrada Olin Edirne ile oynayacağız. Bugünkü maç gençlerin boy göstermesi açısından sezon öncesi iyi bir maç oldu. Maçı rahat kazandık ve maç içinde Ermal, yaptığı bir hareket ile gönlümüzü bir kez daha kazandı. Geçenlerde Haluk ile ilgili yazımda yazmıştım iyi insan konusunu. Haluk mükemmel bir insan ve profesyonel ve bir mükemmel oyuncu da Ermal adeta. Kendinden çıkan topu, hakemin Oyak renault oyuncusundan çıktığını göstermesi üzerine uyarıp kendisinden çıktığını belirtmesi nasıl anlatılır, tarif edilir bilemiyorum. Helal olsun gerçekten. Şimdi "fark açılmıştı, normalde yapmazdı" diyenler olabilir ama Ermal her şeyden önce on numara profesyonel ve "iyi bir insan". Bu yüzden böyle düşüncelere kapılmamak lazım.Tekrar söylüyorum günümüzde "iyi insan olmak" zor bulunan bir maden bulmak gibi. Galatasaray Erkek basketbol takımında Haluk gibi Ermal gibi oyunucuları görmek ve bu oyuncuların geleceğin yapılanmasında ve kurgulanmasında işin temelinde bulunduklarını görmek müthiş bir haz. Bu müthiş hazzı sağlayan Oktay Mahmuti'ye selamlar olsun...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin