23 Ekim 2013 Çarşamba

Sabri Reyiz



“Taraftarla aramıza karbon kağıdı bile giremez. Hem alt yapıdan yetişmem hem de hırs ve yüreğimle oynamam sebebiyle taraftarın gözdesiyim. Yeri geliyor kötü de oynuyorum, tepki de gösteriyorlar. Ama ben hiçbir zaman onlara kızmıyorum.”

“Adıma çok fake hesap var. Onlara hiç sinirlenmiyorum. Kimseyi ne mahkemeye verdim ne de cevap verdim. İnsanlar espri yapıyor sonuçta. Allah beni sevenden de sevmeyenden de razı olsun. Şahsıma yapılan esprilere canları sağ olsun derim.”

"Kendime güveniyorum. Görev verildiğinde hakkını vermeye çalışıyorum. Şımarmak bana yakışmaz. Kötü oynadığım günler de oldu ama kötü mücadele edemem. Kötü oynayıp da o karamsarlıkla kafamı kuma gömmek de olmaz."
 
Sabrı Sarıoğlu
Galatasaraylı Futbolcu

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin