22 Eylül 2014 Pazartesi

Özür Diliyorum

Fenerbahçe'nin Kayserispor karşısındaki başarılı isimlerinden Gökhan Gönül, tüm Kayseri camiasından özür diledi!.. Maçın ikinci yarısında yaşana bir pozisyonda Kayserisporlu 2 oyuncu yerdeyken topu dışarı atmayan Gökhan Gönül, bu hareketin kendine yakışmadığını belirterek "Fair-play adına başta Kayserisporlu oyuncular ve camiası olmak üzere herkesten özür diliyorum" dedi. F.Bahçe'nin ilk golünü atan Gökhan Ünal ise umutlu konuştu...
***

Fenerbahçe'nin futbolcusu Gökhan Gönül, Gençlerbirliği karşılaşmasından sonra örnek bir davranışta bulundu.
Karşılaşma içinde Gençlerbirliği'nden Jimmy'yi ittiği için panoya çarptığını söyleyen Gökhan Gönül, "Jimmy'den özür diliyorum, bir pozisyonda taç için topu vermedi ben de ittim. Kendisinden ve sporseverlerden özür diliyorum. Şimdi yanına gidip Jimmy'den de özür dileyeceğim. Bana yakışmayan hareketler yaptım" ifadelerini kullandı.

***

Derbi sonrası Lig TV'ye konuşan Gökhan, bir pozisyonda penaltı için kendini yere attığını itiraf ederek, bundan utanç duyduğunu belirtti.
İlk yarıda Dany ile girdiği bir ikili mücadelede hakeme penaltı itirazında bulunan Gökhan, o esnada hata yaptığını kabul etti.
Pozisyon hakkında hiçbir şey sorulmadan konuyu kendisi açan Gökhan, "Pozisyon sırasında müdahale edildiğini hissettim. Neden öyle oldu bilmiyorum ama kesinlikle penaltı değildi. kendini yere attığım için utanıyorum. Bir daha böyle birşey gerçekleşmeyecek..." dedi.

***

Milliler'in Romanya'yı mağlup ettiği karşılaşmada skandal ötesi penaltı kararı sonrası Gökhan Gönül'den dürüts bir itiraf geldi...
Türkiye-Romanya maçının 82. dakikasında bir penaltı kararına tanıklık ettik, kelimenin tam anlamıyla skandal ötesiydi!
Cocis, Gökhan Gönül’e dokunmadı bile... Orta hakemin penaltı noktasını göstermesi, tribünleri de, bizleri de şaşırttı.
Emre Belözoğlu, şık bir vuruşla topu filelere gönderirken, hakem yardımıyla öne geçtik!
Gökhan Gönül'den penaltı itirafı!
Romanya önünde kazanılan penaltının kahramanı Gökhan Gönül dürüst bir itirafta bulundu... Gönül, pozisyonda penaltı olmadığını söyledi.
"Böyle şeyler keşke benim başıma gelmese" diyen Gökhan Gönül, "Pozisyondan sonra, hakem geldi suratıma baktı ve hiç bir söylemedi. Ben de rakip oyuncunun ayağına benim vurduğumu söyledim. Ama penaltıyı acaba daha önce beni çekti diye mi verdi bilmiyorum. Penaltı yoktu, keşke vermeseydi. Ben hakeme olayın doğrusunu anlattım. Keşke böyle şeyler benim başıma gelmeseydi. O andan sonra, 10 dakika konsantrasyonumu kaybettim. Keşke gidip penaltı olmadığını söylesemiydim diye düşündüm."
***
devamını merakla bekliyoruz Gökhan...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin