28 Kasım 2007 Çarşamba

Maç Bitti Artık...


Hayatım
bir futbol maçının kopyasıydı
sevmezdim bir zamanlar bu sporu

oysa zaman sonra öğrendim
hayatımın benzer yanlarını
senin bana koşmanı
benimse ofsayta kalmamı

bir alkış, bir cümbüş kopardı
karşı karşıya geldiğimizde
seyirciler ayakta
ve anlam veremezdim
bu döngünün varlığına
zaman sonra farkına vardım
onca kalabalık arasında yalnızlığıma

oysa sen hala farkında değildin
maçın bittiğinin

uzatmaları oynuyorduk
boşta geçen zamanın
sen kuralsızdın
galibiyet esastı
ama zordu kabul etmek
malubiyeti

hakem çalmıştı çoktan düdüğünü
maç bitmişti; sen inanmasan da

farkında değildin hala
çıkarttım seni hayatımdan
yoksun artık
itirazların boşuna
duymaz artık seni hiç kimse
bu son oyunun bana
benimse son aldanışım sana

bak beni bitirdiğin gibi
sen de bittin
artık benim hayatımda sen

çoktan kırmızı kart yedin...

Gülay Morgül

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin