30 Ocak 2008 Çarşamba

Beckham ve 100 Rakamı



Rakamlar çok önemlidir hayatımızda, özellikle köşe başlarını işgal edenler, 100-500-1000 vs vs giderler, David Beckham da ulusal formayla 99 maça çıkmış ve 100ü tamamlama derdinde... Fabio Capello geldiğinde, "eski hocam, çalışana şans veririr" giriş cümleleriyle ortam yapmaya çalışmıştı, sonra da memlekketn uzak olmamak için Arsenal'le de idmanlara çıktı ama geçenlerde Capello "David'i daha hazır görmüyorum" diyerek dalya ümitlerini suya düşürdü yakışıklı topçunun... Şimdi David: "Dünyanın en iyi idman yapan takımıyla çalıştım ve oldukça hazırım forma giymek için. Ama ben herşei doğru yapsam da milli takıma seçilmek benim elimde değil" diyerek kırgınlık sinyalleri yolluyor eski antrenörüne... Eğer, Capello önümüzdeki çarşamba oynanacak İsviçre maçında David'e şant tanırsa Peter Shilton, Bobby Moore, Bobby Charlton ve Billy Wright'tan sonra "dalya" yapan beşinci İngiliz topçu olacak Beckham... Memleketimde olsa "hazırlık maçı ya, oynasın işte" mantığı ile kesin kadroya alınır ve kaptanlık bandı da verilirdi ama orası İngiltere... Gerçi insanlık öldü mü, şarkıda dediği gibi "benim hala ümidim var"....

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin