31 Ocak 2008 Perşembe

Maradona'dan İtiraf(lar)



  • Özür dileyip tarihi değiştirebilseydim, bunu yapardım ama gol hala gol ve Arjantin dünya şampiyonu oldu, ben de dünyanın en iyi oyuncusu...
  • Kendi kulüpleri için yıldız olup, ülkeleri için olmayan futbolcular var İngiltere'de. Sebebini açıklamak zor.
  • Capello oyuncuların yetenkleri ile değil "olaya" bakışıyla ilgilenmeli, belki bu şekilde başarılı olur.
  • Steve McClaren milli takımı yönetecek kapasitede değildi, başarısızlığın nedeni budur.
  • Robison'ın yerine kalede Carson'u oynatmak tam bir ahmaklıktır. Kalede hiç bilmedikleri bir kaleciyi gören oyuncular her yerden şut atarken, Robinson varken bir an düşünmekteydiler.
  • Beckham iyi biri ama sadece iyi, onun gibi yüzlercesi var dünyada, yıldız futbolcu mertebesine ulaşması zor.
  • Cole, karı kızı bırakıp, futbola vermeli kendisini. Sahaya çıktığında karısı ve metresleri yanında olmayacak bunu unutmamalı.
  • Uyuşturucudan hastanede komada yatarken kızım 'baba, bizim için yaşa' diye kulağıma fısıldadı ve o gün bügündür onlaar için varım.
  • Uyuşturucuya çok şeyimi feda ettim, eğer o illete başlamasaydım olduğumun üç katı daha iyi olurdum.
  • Dünyanın görmüş olduğu en iyi topçu ben mi Pele mi diye bir tartışma olamaz, herkes beni söyler zaten.
  • Kendimi öldürmeyi bir çok kez düşündüm ama arkamda bırakacaklarımı düşündükçe, bunu yapamadım.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin