9 Ağustos 2011 Salı

Bayern Münih Taraftar Ürünleri

Adidas'ın Bayern Münih taraftarı için yaptığı spor ekipmanlarının tanıtımını takımın topçuları yapmış, "ben en kral modelim" diyen mankenlere taş çıkartmışlar lakin benim esas beğenimi toplayan futbolcuların tanıttığı ürünler.
Benim gibi maçlarda forma giymeyi sevmeyen taraftarlar için, hem maçlarda giyilebilecek hem de günlük yaşamda kullanabileceği giysiler tasarlamışlar.
Yıllarca adidas Galatasaray'ın giyim sponsoruydu ben şu resimlerdekine benzer bir şeyler çıkardığını görmedim...
Kıskandım şimdi Bayern Münih taraftarını...

3 yorum:

nicomedia dedi ki...

bunu yazan kardeşim ellerine sağlık bende yıllarca galatasarayın bunlara benzer bir ürününü görmedim , bugün bile gıpta ile baktım bayerinin ürünlerine zaten yıllardır bayern münihin dikkat edin eşofmanları olsun formalırı olsun ayrı bir adidas gibi , bu seneki kırımız forma sarı biyeli ürünü galatasarayımıza ne güzel olurdu ..nıke ürünler çok sıradan bence..

Ogulcan dedi ki...

Merak ettim, neden maçlarda forma giymeyi sevmiyorsunuz?

ultras/Movement dedi ki...

Özel bir nedeni yok, formanın yeşil zeminde top oynayanlara daha çok yakıştığını düşünüyorum

Blog Widget by LinkWithin