19 Ağustos 2013 Pazartesi

Beni Dövdüğün İçin Teşekkürler Baba


"Oldukça kötü bir çevrede büyüdüm. Bir çok arkadaşım ya hayatını kaybetti, ya da hapse girdi çünkü uyuşturucu satmaktan başka yapacak işleri yoktu. Ben çete savaşlarında ve kazalarda dört samimi arkadaşımı yitirdim. Onlar gibi ben de uyuşturucunun her türlüsünü satmaya başladım fakat bu işi uzun süre sürdüremedim zira polis eve gelirse, babamın vereceği tepkiden çok korkuyordum. Babam, sürekli benim dışarıda ne yaptığımı araştırıp, soruşturuyordu. Kendisi oldukça sert biriydi ve eğer beni kötü kişilerle yan yana görürse, eve geldiğimde beni sağlam "pataklıyordu". O vakitler, kendisinden nefret ederdim ama şimdi bana sert davrandığı için ne kadar şanslı olduğumu anlıyorum. Eğer babam beni durdurmasaydı, ben de bahsettiğim arkadaşlarımın yaşadığı kaderi paylaşacaktım."

Mamady Sidibe
CSKA Sofya'nın Yeni Transferi

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin