30 Ekim 2014 Perşembe

Lutu ve Galatasaray'da İlk İdmanı


Ionut Lutu... "Galatasaray'ın yeni Hagi'si"... Böyle transfer edilmişti 1998 senesinde Galatasaray'a Universitatea Craiova'da attığı 23 golden sonra. Ama o "minik Hagi" Türkiye'de sadece 3 maç oynayıp "gerisim geri" memleketinin yolunu tuttu. Sonrası tam bir futbol seyyahı olarak 15 kadar takım forması giydikten sonra  Romanya'da Becali'nin "uşağı" olarak nam salarak yaşamını sürdürdü. Lutu bugünlerde facebook işine de merak salmış ve açtığı facebook hesabında Galatasaray'da yaşadığı ilk idman tecrübesini aktarmış:

"Romanya'da yaptığım gibi, tozluk ve tekmelik giymeden eşofmanlarımı üzerime geçirdim ve idman sahasına doğru giderken Hagi soyunma odasından çıktı ve beni durdurdu: 'Hey Lutu, sen deli misin? Tekmeliksiz olur mu? Bu heriflerin neler giydiklerini görmüyor musun?' Gerçekten de diğer oyuncular maça çıkar gibi hazırlanmışlardı ve öyle bir antrenman yapıldı ki 20 dakika geçmeden yorgunluktan kusacak gibi oldum. İdmanı zorla bitirdiğimde yemekte kaşığı tutacak gücüm dahi kalmamıştı, titriyordum ve kendimi bayılacak gibi hissediyordum."




1 yorum:

Burak Eren dedi ki...

nostalji budur :)

Blog Widget by LinkWithin