6 Ocak 2008 Pazar

Wenger'in Yeni Yıldızı



Luke Freeman... Duyanınız var mı? Belki vardır ama ben yeni tanıdım kendisini... Arsene Wenger, kafayı bu çocuğa takmış, çocuk diyorum çünkü daha 15 yaşında ve 16'ya gelince hemen sözleşme imzalatacaklar "topçular"... 11 yaşında Charlton altyapısında yetişen Luke daha sonra Gillingham'a transfer olmuş ve biri FA Cup olmak üzere iki maçta yedekler kulübesinde yer almış... Tabii, bizde olduğu gibi oyuncu A takımda oynayıp, İstanbullulara gol atınca girmiyor transfer borsasına, adamlar "scout" sistemini oturtmuş... Pırıltıyı gördüğü anda, hemen kapıyorlar, sonra da Real'e satıyorlar... Hattrick Menajerlik oyunu oynuyoruz, 17 yaşında topçu bulup, 1 sezon geliştirip, satıyoruz ki para kazanalım, Arsene'de bu oyunda olsa kral menajer olurdu, zaten gerçek hayatta da kral ama... Oyuncunun resmi mi? Ben bulamadım, Gillingham kendi sitesinde bile koymamış, ama onun yerine Arsene Wenger'e gençlere önem verdiği için, teşekkür bazında, bir fotosunu koyalım...

1 yorum:

bRn dedi ki...

Sanıyorum 1.5-2 hafta önce dikkatimi çekti bu transfer haberi. Resim ve bilgi için uğraşmış, hiçbirşeye ulaşamamıştım.

FA Cup maçında sonlara doğru oyuna girmiş ve kupa tarihinin en genç oyuncusu ünvanını kazanmıştı diye hatırlıyorum.

Blog Widget by LinkWithin