10 Şubat 2008 Pazar

Abdullah Ercan


"7 Mayıs'taki maç zannedersem gece maçıydı herhalde öyle hatırlıyorum"

Abdullah ERCAN
Oradaydım
CNN Türk


Trabzon halkının belki de son yıllarda en önem verdiği maç, bütün şehir, hatta Türkiye Trabzonspor'un şampiyon olacağını bekliyor,bir hafta sürekli bu maç için yaşıyorsunuz Trabzonspor takımı olarak, maça çıkıyorsun ve belki de hayatının en değerli golünü atıyorsun ki "ben zaten pek fazla gol atan bir futbocu değilim" diyorsun aynı röportaj içinde, üstüne üstelik "pas almak için elini kaldırdığını" hatırlıyorsun ama maçın gündüz mü gece mi olduğunu hatırlayamıyorsun... Sana şimdi ne demeli be 18 Yaş Altı Milli Takım antrenörü Abdullah Hoca... Bunama mı başladı ne? Gerçi çok da normal aslında, sen Fenerbahçe'ye transfer olduğunda "Doğuştan Fenerliyim" demişken, futbolu bıraktığında ağzından şu cümleler sarf edilmedi mi: "İlginç olan, benim çocukluğum İnönü Stadı`nda geçti. Ben iyi bir Beşiktaşlıyıdım. Beşiktaş`ın maçlarına girmek için geceleri stat etrafında kalırdık.Beşiktaşlı olmamın nedeni çocukluğum Taksim'de geçti ve stat evimizden iki adımlık yerdi. Kapalı tribünde amigo Mostra Kemal vardı. O`nun grubuna takılırdık. O bana bir forma alıp beni Beşiktaşlı yapmıştı. İşin ilginç yanı Beşiktaşlıyım ama büyük kulüplerden sadece Beşiktaş'ın formasını giyemedim"

1 yorum:

Kartal Bafiler dedi ki...

Bunun bir de Arif Erdem'li çeşidi var.
http://kartalbafiler.blogspot.com/search/label/Arif%20Erdem

Blog Widget by LinkWithin