29 Şubat 2008 Cuma

ultrAslan Sabri


"Çok gergin bir maçtı. Mücadelesi ve sertliği çok üst düzeydeydi. Ama futbolda her şey oluyor. Biz daha önceki yıllarda böyle şeyler çok yaşadık. Özellikle bizim 7 kişi kaldığımız maç da olmuştu. Tabii şanssızlık artık hakemin takdiri. Bize de bazen istemediğimiz kararları verdi. Onlara da verdi. Sonuçta futbol sahada oynandı. Hakem veya futbolcuların iyisiyle kötüsüyle maç bitti. Biz kazandık. Önemli olan da bu. Nitekim maça iyi başladık. Golü de bulduk. Sonra durulduk. Fenerbahçe de golü buldu. Onları da tebrik etmek lazım, eksik kalmalarına rağmen iyi mücadele ettiler. Ama sonuçta son dakika da olsa kazanmasını bildik mutluyuz. Bizim için de önemliydi. Önümüzde bir Beşiktaş maçı var. Onu da kazanıp ligde de devam etmek istiyoruz. Benim için zordu istemediğim şeyler yaşadım. Haklı olduğum yerlerde bile haksız duruma düşürüldüm. Benim hakkımda yalan yanlış haberler yazıldı. Yine bunlara cevap vermedim. Çoğu insan bu haberlere inandı. Beni en çok üzen 'Galatasaray benim için bitmiştir' lafını hayatta ağzıma almadım, almayacağım. Bunu da söylemediğimi herkes bilsin. Böyle şeyleri yazanlara da acıyorum. Sabrettim, sustum, mücadele ettim, çalıştım, formamı geri kazandım. Sonuçta sezona iyi başlamıştım ama sakatlık olunca iyileşme sürecim uzundu. Çok kötü bir sakatlık geçirdim. Sayın doktorumuz Mehmet Kurtoğlu'nun bana söylediğine göre, darbe 5 santim daha olsaydı sakat kalıyordum. Yıkıcı bir şeydi, ben bunu öğrenince yıkıldım. Tabii bunu üstümden atmam kolay değildi. Ardından da kadro dışı bırakıldım. İstemediğim olaydı. Tamam benim de hatalarım var. Hatalarımın olduğunu biliyorum ama haklı olduğum yerlerde bile haksız duruma düşürüldüm. Beni sevmeyenler yalan yanlış yazanlar ya da yazdıranlar. İnşallah bir daha böyle şeyler yaşamam. Ben gerçekten iyi bir Galatasaraylıyım, 10 yaşında geldim bu kulübe. Yaşım 24 oldu ve de her şeyimi veriyorum daha. İnşallah bundan sonra devam edecek"

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin