21 Şubat 2008 Perşembe

Yuh Artık


Bu sabah işe gitmeden evvel, servisi beklerken gazetecinin dizmiş olduğu gazetelere bir göz attım her zamanki gibi, Fotomaç en çok dikkatimi çeken idi. Üşenmedim, utanmadım yerinden çıkarıp açıp uzun uzun baktım ve ağzımdan çıkan ilk nida "yuh artık" oldu... O nasıl bir "birinci sayfadır" öyle, Allah sizi bildiği gibi yapsın. Fenerbahçe resmi dergisi olsam, bu ayın sayısında kapak ile filan uğraşmam, direkt yukardaki resmi koyarım, Fotomaç yazan yere de Fenerbahçe Spor Kulübü dergisi yazarım olur biter... Akşam eve dönünce, bloga yazarım dedim, Romanista benden evvel davranmış, duygularını belirtmiş nazikçe... Biraz araştırdım ama bulamadım, fakat burayı okuyanlardan bir ricam, isteğim olacak, 29.02.2002 tarihinde oynanan Türkiye-Kore üçüncülük maçından sonrakı manşeti bulup, yayınlayabilirler mi? Bu kadar içli, bu kadar hisli, bu kadar coşkulu mudur acaba?

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin