14 Ağustos 2008 Perşembe

Kalecinin Arkasında Fileler Var"



"Malesef kalecinin kaderi bu, arkasında hiç kimse yok, sadece kale fileleri var. "

"Şampiyon olduğumuzda söylemiştim, iyi oynadığım zaman ne beni çok yüceltin, ne de hata yaptığımda yerin dibine sokun"

"Arkadaşlarım tabii ki bana geri pas atacaklar. Doğru olan da budur. Bu bana güvendiklerini gösteriyor"

"Maç içinde 30-40 defa topa vurdum, tek bir pas hatası yaptım ve gol oldu. İnsanlık hali, herkesin başına gelebilir."

Aykut Erçetin
Galatasaray Futbol Takımı Kalecisi


Steaua maçı sonrası gazetecilerin provakatif sorularına mantıklı cevaplar verirken

6 yorum:

Derda KASAL dedi ki...

Aslanım Aykut
dün sana küfür edenlerin cevabını sen vereceksin , sana güveniyoruz

gkhngnyhn dedi ki...

"aç içinde 30-40 defa topa vurdum, tek bir pas hatası yaptım"

aykut ya miyop, ya da bizimle dalga geçiyor.

prometheus dedi ki...

Aykut madem arkasında sadece filelerin olduğun farkında bu hatayı yapacağı en son yerin ASY'deki bir ŞL ön eleme ilk maçı olduğunu da düşünüp öyle vurmalıydı o toplara... yahu 50 metrede gitti adama attı topu, de sanctis'in gelmesi konsantrasyonunu bozmuş aykut'un, bu çok açık...

maçtan sonraki mantıklı (!) açıklamalarının yanında 2-2'yi hakettik, iyi skor gibi mantık dışı cümleleri de vardı...

İtalyan milli takımının Buffon'dan sonraki kalecisini almışsın ve bir Avrupa maçında yedek oturtuyorsun... Skibbe'nin tek hatası bu olsa uzatacaktım konuyu ama ortada Emre Aşık, Hasan Şaş, Erhan Şentürk vakaları da var, sağ bek sorunsalı da ayrı bir post gerekir, neyse burada kalsın artık...

anonim dedi ki...

ben topu adam çarptırmasından dolayı aykut kötü kaleci demiyorum. pozisyonun devamında rakibin (#10) sol tarafından galatasaraylı futbolcu gelirken, sağa doğru uzanıp rakibin önünü kapatması gerekirken, fotoğrafta da görüldüğü üzere sol tarafa yatıp bacaklarıyla rakibin önünü kapatmaya çalışmasından dolayı kötü kaleci diyorum.

bu çok basit bir kalecilik hatasıdır (dikkat edin kaleci hatası demiyorum!), acemiliktir, acizliktir... en nihayetinde bunu yapan kalecinin bu takımın kalesini koruyacağını düşünecek kadar da romatizm akımının tarafı da, taraftarı da değilim. biraz gerçekçi olmakta fayda var.

ziggytheking dedi ki...

kişilik ve iş ahlakı olarak rakibinizin kalecisi volkan'a 10 basacak bu adamı bir italyan de sanctis için bu kadar yermeyin. şampiyon olduğunuzda kalenizde de sanctis değil aykut ve orkun vardı. ikisi de belagati kuvvetli, üstüne ADAM gibi adamlardır. adamları uzakta aramayın.

uykutu dedi ki...

*sarbon senin çıkardıgın istatistik nedir acaba ? biz de bir daha izleyelim..

Blog Widget by LinkWithin