2 Temmuz 2011 Cumartesi

Peri Masalı Mutlu Sona Eriyor


Aslında masal sözcüğünü kullanmamamız gerekiyor sanırım. sonçta ortaya çıkan tablo gerçek ama isim de pek hoş durduğu için kullanıyoruz. Dün rakip Fransa'ydı. Son şampiyona karşılık ben Litvanya'nın gelmesini tercih edeceğimi söylemiştim. Yanıldığım için çok mutluyum çünkü kızlarımız dün bir kez daha inancın, karakaterli, kimlik sahibi bir takım olmanın önemini bir kez daha hatırlattılar. Geri düştüler, öne geçtiler, yoruldular, maç uzatmaya gitti ama uzatmada sadece 2 sayıya izin verip rakipleri Favori Fransa'yı darmadağın ettiler. Finale çıktılar. Ancak bir şey var ki ntvspor'un bu şampiyonayı yerinden takip etmek yerine, Türkiye'de stüdyodan anlatmaları çok kötü durdu. Final maçına giderler artık. Her ne kadar telefon bağlantıları bile bizi çok mutlu etse de görüntünün tadı ayrı. Finalde rakip Rusya. Gurup maçlarında yenilmiştik ancak guruplardaki Türkiye ile şimdiki Türkiye arasında fark çok.(tabi Rusya adına da) Ben bu savunma ve inancı gösterdiğimiz sürece rus uzunlarını devre dışı bırakacağımızı düşünüyorum. Bu turnuva bir kez daha gösterdi ki; turnuvalara nasıl başladığınız değil nasıl bitirdiğiniz önemlidir. Kalbimiz sizinle periler.
(Bu arada Nevlin'in basketi üzerine ağlayan çocuğa çok üzülsem de olayın tesadüf olduğunu düşünüyorum. Çocuğa annesi istediğini vermemiş olabilir. Ama hoş bir enstantene oldu.)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin