8 Temmuz 2011 Cuma

Tebrikler Sinem

Medyanın bütün dikkati şike olayı ve milletvekillerinin yemin krizindeyken, dün SBS sonuçları açıklandı ve İzmir'den Sinem Sınmaz Türkiye birincisi oldu. SBS, YGS, LGS, KPSS, ÜDS, ALES gibi hayatımızın her evresi sınavla dolu olunca, artık birincilerin de pek önemi kalmayıp, gazetelerin kıyısında köşesinde 2-3 cümleyle geçiştirilmeye alışmışken, Sinem'in sarf ettiği tek cümlenin altı koyu renkle çizilmeye değer. Çocuklarımızı ve öğrencilerimizi yarışlara hazırlanan atlar gibi sürekli "çalış çalış" komutlarıyla hafta içi okullara, hafta sonu dershanelere yollayıp, eve döndüklerinde odalarına kapayıp sosyalleştirmekten uzaklaştırırken, birinci olan Sinem demiş ki: "Günde 5 saat vakit ayırdım. Bunun 2 saatinde düzenli olarak ders çalışıyordum. Geri kalan 3 saatinde hem futbol oynadım, hem kitap okudum"
Demek ki neymiş, top oynamak o kadar da kötü değilmiş sayın veliler ve öğretmenler... Çocuklarımızın geleceğini kurtaracağız derken, onları tamamen robotlaştırmayalım lütfen... Ders de çalışsın, bilgisayar da oynasın, top da koştursun, kitap da okusun... Değil mi?

4 yorum:

ferudunozdes dedi ki...

abi ben de 7.sınıf sbsye girdim ekşi sözlük ve blogların başından pek ayrılmazdım

ferudunozdes dedi ki...

ve tam çıkardım

ultras/Movement dedi ki...

Tebrik ediyorum Feridun...
Seneye de aynı başarıyı bekliyoruz...

pixis dedi ki...

guzel yazı ustelik cocuk psikolojisi icin matematik ten daha onemlidis paylasmak

Blog Widget by LinkWithin