5 Ocak 2008 Cumartesi

Rooney:"10'u İstiyorum"



Wayne Rooney, Manchester United'tan sonra İngiltere Milli Takımında da 1o numaralı formayı giymek istediğini belirtmiş..."Denis Law, Mark Hughes ve Ruud van Nistelrooy 10 numaralı forma ile Manchester için bir çok gol attılar... Ben de onlardan gelen sorumluluğu üzerime aldım ve formamın hakkını veriyorum... Ruud takımdan ayrıldığında 10 numarayı istedim ama yeni malzemelerin gelmesi biraz vakit aldı, ama törenle forma bana verildi ve hala aklımda 10 numaralı forma ile ilk çıktığım Chelsea maçı..." şeklinde konuşan Wayne, "Pele, Maradaona, Puskas gibi efsaneler de hep 10 numara ile özdeşleştiler... İngiltere'de ise Owen'ı hayranlıkla izlerdim Liverpool'da sırtında 1o numara yazan formayla... Umarım Capello, İsviçre maçında bana istediğim numaralı formayı verir..." diye sürdürdü sözlerini... Zaten, efsanedir 10 numaralar futbolda... Onu giymek oyuncuya "artı" bir sorumluluk verir... Kimi uğur yapar forma numarasını, kimi de de gurur... Biz de Metin Oktay'ı hep 10 numara ile bilirdik ama Express dergisinden öğrendiğimize göre 10'dan önce 9 varmış, kral da 9 numara giymiş bir vakit... Hatta Hakan Dilek'te "Bir de dokuz aşkı vardı Metin’in. ‘Metin Gol Yap Metin’ şarkıları eşliğinde sürdürdüğü futbol yaşantısında hep ’9’ numarayı taşıdı parçalı sarı-kırmızılı formada. O zamanlar 10 numara için lüzumsuz kavgalar çıkarmıyordu futbolcular. Onun rüyalarını süslüyordu ’9’. Metin demek ’9’ numara demekti" yazmıştı Kral'a selam çaktığı güzellemesinde...

2 yorum:

Derda KASAL dedi ki...

Bu olay aslında Owen'ın kadroya çağırılmaması anlamına gelecektir
Eğer çağrılırsa Capello kesinlikle Owen'a 10 numaralı formayı teslim eder ama Defoe , Rooney , Crouch , Andy Jhonson gibi iyi sezon geçiren oyuncular varken Owen kadroya çağırılmazsa normal karşılarım durumu
kalbimiz 10un :)

Şehzade Ali dedi ki...

Bizde olay 7'den ibaret.Ancak Raul'u olan takıma giderseniz 10 giymek mecburiyetinde kalırsınız.

Blog Widget by LinkWithin