26 Haziran 2009 Cuma

Futbol Dili ve Edebiyati.Com


Gün ve gün sayıları artan futbol bloglarının içerikleri de kişilerin beklentilerine göre değişir, kimi Avrupa'dan futbol ister, kimi takımı hakkında "detay" bilgi, kimi tribünlerden manzaralar umarken, kimi de futbolun magazinine bayılır... Bugün yine klasik blog turumu yaparken adına "hasta" olduğum bir bloga rastladım: futbol dili ve edebiyati. com. Bir gün bir sitede "hangi blog ismi en karizmatik?" başlıklı bir anket yapılırsa, gözüm kapalı, vicdanım rahat oy vereceğim bir isim futbol dili ve edebiyatı. Universitede "İngiliz Dili ve Edebiyatı" okurken, etüd salonunda Shakespeare'in Hamlet'i yerine Nick Hornby'den Fever Pitch okuyan birisi olarak bloguma bu ismi vermeyi çok isterdim... Uğur kardeşimi bu yaratıcı isimden dolayı tebrik ediyorum, özellikle Hakan Şükür'un Umre fotoğrafları gibi medyada hiç yer almayan yazılar gibi özgün içeriği okumak için de buyurun siteye...

1 yorum:

futbol dili ve edebiyatı dedi ki...

sürekli takipettiğim bu siteye monoton girişlerimden birini daha yapar yapmaz karşılaştığım enstantane bende şok etkisi yarattı. nasıl yaniydi durum. adım kötüye mi çıkmıştı. emin ol korkuyla okumaya başlamıştım. çok teşekkür ederim değerli kardeşim, fakat övgülerinden ötürü filan değilde kendince doğru olduğunu düşündüğün bir perspektife menfaatsizce destek verdiğin için. bugun çok mutlu oldum saol...

Blog Widget by LinkWithin