18 Haziran 2009 Perşembe

İspanya:1-0:Irak




İspanya:1-0:Irak
Gol: David Villa 55'

  • Bu kadar sıkıcı maça son zamanlarda pek rastlamamıştım, aklımda Fenerbahçe-Efes maçı olmasaydı, koltukta uyuyabilirdim bile, ama uyanık kalmak için zorladım kendimi... Komşu Irak'a Güney Afrika karşısında sempati duymuştum ama bu kadar da kapanık oynayacaklarını hiç aklıma getirmemiştim doğrusu. Koca maç boyunca Casillas2a top kaç kere değdi derseniz, bir elin parmakları kadar... Bir ara, "Del Bosque, kalecinin yerine oyuncu alsa nasıl olur" fantezisi bile kurdum beynimde... Ispanyollar, rakip kaleyi bloke ettiler ama onlar da nedense çok ciddi pozisyon bulamadılar, sürekli kanatlardan ortalarla gol aradılar, bu işten vazgeçseler artık derken, Villa tıkadı lafı ağzımıza...
  • Irak'ta sol bekte oynayan "Roberto Carlos" kılıklı oyuncu ile sonradan giren Jasim Karaar'ı beğendim, gerisi fasa fiso, bunlar galiba Asya şampiyonu olduktan sonra kapağı Arap şeylerinin takımlarına atmışlar ve yan gelip yatmışlar...
  • İspanya için rekora doğru sadece bir basamak niteliğinde bir maçtı, onlar da golü buldular sonra da pek sıkmadılar kendilerini. Tek üzüntüm, El Nino'nun maçı golsüz kapamasıydı, ama o büyük maçları sever, grup maçlarından sonra sahne alacaktır...
  • Güney Afrikalı seyircilerin toplu halde yaptıkları gösteri maçın da önüne geçti benim için. Sağ zıplama, sola zıplama, yandaki ile el çırpma ve değişik zıplama türü kordineli bir şekilde yapılınca oldukça mükemmel gözüküyor. Meksika dalgasından sonra, bir turnuvanın bizlere kazandıracağı ikinci tribün olayı olacaktır. Umarım final maçında bütün stad dolu olur ve bunu daha uzun yaparlar ki, dünya da izlemiş olur, belki kulüp takım tribünlerine de yayılır...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin