1 Temmuz 2010 Perşembe

Semtimiz Sevdamız Fanzin

Bundan 3-4 sene evvel tribünlerde bir fanzin furyası yer almaktaydı, eli kalem tutan, ağzı laf yapan taraftarlar maç anılarını, futbol bilgilerini, renk aşklarını yazıya döker ve bir kaç arkadaş bir araya gelip fanzin bastırırlardı. Blogların hayatımıza girmesiyle, herkes işin kolayına kaçtı, ki biz de ultras/Movement fanzinin ilk sayısını çıkardık, hesapta daha ikincisini çıkaracağız, herkes blog dünyasına verdi kendini ve fanzinler unutuldu gitti. Öyle ki, eskiden İstiklal Caddesindeki kitapçıları her ziyaret ettiğimde, eve dönüşte otobüste okuyacağım bir futbol fanzini bulurken, artık kitapçıların o rafları bomboş...
Yok olmaya yüz tutmuş fanzin kültürünü yaşatanlardan biri de Beykoz'lu arkadaşlar olmuşlar ve bir çok zahmeti göze alarak Semtimiz Sevdamız Fanzini dağıtıma hazır hale getirmişler, kendilerine teşekkür ediyoruz bu geleneği yaşattıkları için. Fanzinle ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz...
Bu arada sizin de çıkarmış olduğunuz fanzin varsa, bize mail atın, burada dilimiz döndüğünce tanıtalım, bu geleneği hep birlikte yaşatalım...

1 yorum:

Semt Aşığı dedi ki...

Seni sadece blogdan takip ediyorum.Sen seversin diye yazdım mail dede zaten.Sağol yazmışsın ama daha büyük bi teşekkür edeceğim.Ben fanzini Beykoz dışına vermeyi düşünmüyordum.Beykozun insanının daha çok ihtiyacı var diodum ama gördüm ki otobüste insanlar okucak fanzin arıyor.Mephisto da listemizde.
Teşekkürler.

Blog Widget by LinkWithin