15 Ocak 2012 Pazar

Islak Formalar


"Maç 3-0 bitti ama ben futbolcu arkadaşlarımın sahaya koyduğu, bu  kadroya, bu yetersizliklere rağmen ortaya koydukları mücadeleden memnunum,  kendilerine teşekkür ediyorum. Ben maç skorlarından daha çok Ankaragücü'nün içinde bulunduğu durumu hep değerlendirdim. Aslında sürekli de yakınmak  istemiyorum ama bu çocuklar, bugün sahaya anlaşmalı olduğumuz firmanın da  parasının ödenmemesinden dolayı tek formayla gelip ilk yarı giydikleri ıslak  formayla ikinci yarıya çıkmak zorunda olan bir takım. Yani bu çocuklar bu şartlarda mücadele ediyorlar. İlk yarı giydikleri ıslak formayla ikinci yarı sahaya çıkıyorlar, çünkü ikinci formamız yok şu an. Koskoca 102 yıllık bir  camianın ayıbı bu. Yani bu insanların hiç mi vicdanı sızlamıyor? Buna bir çare  bulmaları lazım."
Hakan Kutlu
Ankaragücü Teknik Direktörü
Takımın yaşadığı sıkıntıları anlatırken

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin