9 Ekim 2008 Perşembe

Mustafa In, Sinan Out



Mustafa Denizli'nin bir yılı aşkındır Beşiktaş'ın başına gelme hayali en sonunda mutlu sonla sonuçlandı. Iran macerasını bitirdikten sonra sürekli gazetedeki köşesinde "Beşiktaş nasıl kurtulur" ana fikirli yazıları olan Denizli, bu imza ile bir de tarihe geçmiş oldu: Üç büyük kulübü çalıştıran ilk teknik adam... Beşiktaş tribünü bunu nasıl karşılar zaman gösterecek ama Galatasaray'ı çalıştırmış bir Mustafa Denizli'yi Fenerbahçe tribünleri kolayca içlerine sindirmişti. Hatta "Şampiyon yap bizi, g..ümüzden s.. bizi" bestesinin de söylendiğini biliyorum... İşin başka boyutu da Lucescu'yu getiremedik -Koeman ve Rijkaard zaten gelmezdi- bari memleketten biri olsun, boşta da Denizli var, onu getirelim düşüncesiyle yapılmış bir transfer gibi Beşiktaş adına... Zaten işin "apar topar" olduğu verilen demeçlerden de anlaşılıyor, "Sergen'i istedim" diyor Denizli "yanıma ama antrenörlük belgeleri eksikmiş, olmadı, Tayfur oldu"... Takımın menajeri Sinan Engin de bu imza sonrası görevi bırakmış, "bıraktı mı kovuldu mu" detayları bilemeyiz, ama Sinan Engin kovulmayı gururuna yediremez, "ben kendim bıraktım" der, zaten Mustafa hoca da "Çok ısrar ettim ama kalmadı" şeklinde açıklama yapmış... Çarşı pankartlarla Sinan'ı istemediğini bir çok kez dile geitrmişti, hatta Sinan'ın takımın menajerliğine getirilmesi sonrası "desteklesek mi protesto mu etsek" diye de ikelemler yaşamışlardı, bu istifaya oldukça sevinmişlerdir... Bu imza ve istifaların ilginç bir yanı da, Lig Tv bir yorumcusunu kaybederken, yakında Sinan Engin'i maç yorumlarken görünce şaşırmayalım...


1 yorum:

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

mustafa denizli'nin bjkye teknik patron olmasına cidden üzüldüm çünkü lucescu fenerbahçe gelebilir umarım bu gerçek olmaz.

Blog Widget by LinkWithin