23 Şubat 2009 Pazartesi

Hesap Sorulacak


"Ben 7 yıldır Galatasaray'da çeşitli pozisyonlarda görev yaptım ve bu statta 5 gol yediğimizi hatırlamıyorum. Bunun sorumlularından hesap sorulacak ve kesilecek."
Adnan Polat
Galatasaray Başkanı
5-2lik Kocaelispor mağlubiyeti sonrası üzüntüsünü belirtirken

Demiş başkan Adnan Polat maç sonrası acil olarak yapılan "kriz masası toplantısından" çıkarken. Bugün Galatasaray yönetimi toplanıp son haftalardaki başarısız sonuçlar hakkında görüşecek ve "piyango birilerine" vuracak... Başkanın üstteki sözlerini okuyunca aklıma Kayseri Erciyes maçı sonrası şu demeci geldi hemen:

"İliç, kırmızı kart görmekle, bana göre takımına ihanet etti."

Ali Sami Yen'de seyircisiz oynanılan ve 1-0 kaybedilen Kayseri Erciyes maçında İliç bana göre yanlış, Polat'a göre haklı bir şekilde kırmızı kartla oyundan atılmış ve kaçan şampiyonluğun ihalesi İliç'e kalmış, sezon sonunda da Galatasaray'dan koparılmıştı...

Bugün umarım radikal kararlar alınması adına hesap sadece sahada mücadele edenlere sorulmaz, kürklerle maç izleyenler ya da miyadı dolan genel menajerler ıskalanmaz...


2 yorum:

aksilaz dedi ki...

kendi yaptıklarının cezasını kim kesecek ?

Taylan Özgür Topçuoğlu dedi ki...

http://ultrasmovement.blogspot.com/2009/02/aydn-messi-degil.html


bu konudaki mesajımı silebilirmisin kardeş çok önemli bir konu lütfen, şimdiden teşekkürler

Blog Widget by LinkWithin