28 Şubat 2009 Cumartesi

Şike Teklifi


"Yanılmıyorsam 1993-1994 sezonuydu. Samsunspor ile Karabükspor arasında maç var ve Karabüksporküme düşmemeye oynuyor. O zamanda İsmail Uyanık yeni başkan seçilmiş ve bana bir aracıyla şike teklif etti. maç 1-1 bitti, maçın sonunda İsmail Uyanık yanıma geldi. Simasını bir yerlerden tanıyordum...'Sen kimsin?' dedim, 'İsmail Uyanık' diye cevap verdi. 'O uyanık sen misin?' dedim... Sonra öğrendim, İsmail Uyanık benim de mezun olduğum İstanbul Erkek Lisesinde bizim bir üst dönemmiş."
Ahmet Çakar

Eski Futbol hakemi
NTV Spor'da "Hiç şike teklifi aldınız mı?" sorusunu yanıtlarken

1 yorum:

ygtylmz dedi ki...

Cem yılmaz'lı , Ata Demirer'li , Yılmaz Erdoğan'lı programlardan çok daha güzeldi . Mükemmel anılar anlattılar . Ahmet Çakar bomba gerçekten :)

Blog Widget by LinkWithin