7 Kasım 2011 Pazartesi

Galatasaray:0-0:Mersin İ.Y.


Bayram öncesi hazırlıkları derken iç sahadaki Mersin maçı da karambole gitti, bereket ki ziyarete gittiğimiz yerde Lig TV vardı da söz-muhabbet arasında maça göz atma imkanım oldu. Medyada, televizyonda ne yazıldı, ne söylendi bilemiyorum lakin ben Galatasaray'ın ikinci yarıda oynadığı oyunu oldukça beğendim. "Skor yazarları" 3 puan alınmadığı için eleştiri getirmiştir oyuna ama dedim ya ben ikinci yarıda Fatih Terim'in takımını gördüm sahada... Darısı önümüzdeki maçlara...




Stat: Türk Telekom Arena
Hakemler: Fırat Aydınus, Serkan Ok, Aleks Taşçıoğlu
Galatasaray: Muslera, Eboue, Semih Kaya, Ujfalusi, Hakan Balta, Melo, Kazım Kazım, Sabri (Dk. 46 Ayhan Akman), Selçuk İnan, Reira (Dk. 46 Sercan Yıldırım), Elmander
Mersin İdman Yurdu: Sehiç, Erhan Güven, İbrahim Kaş (Dk. 82 Kamanan), Çağdaş Atan, Mustafa Keçeli (Dk. 72 İlhan Özbay), Hakan Bayraktar, Hasan Üçüncü, Ben Yahia, Erman Özgür (Dk. 59 Nduka), Moritz, Mert Nobre
Sarı kartlar: Dk. 12 İbrahim Kaş, Dk. 21 Ben Yahia, Dk. 23 Nobre, Dk. 81 Çağdaş Atan (Mersin İdmanyurdu), Dk. 45 Muslera, Dk. 83 Semih Kaya (Galatasaray)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin