4 Mart 2012 Pazar

Kadınlar ve Pankartları







Erkeklerin küfürleri sonrası, Federasyonun yeni uygulaması olan sadece kadınlar ve çocukları maça alma uygulaması kadınlara yeni bir hobi çıkardı: yaratıcı slogan oluşturma.  Önceleri yaptıkları 3-5 tane kartona karalamayı foto muhabirleri yakalayıp, gazetelerde yayımlayınca, bundan sonra kadınlar artık maçtan ziyade pankart göstermeye gelmeye başladılar stadyumlara. İşte yukarıda bugünkü Bursaspor-Karabükspor maçından fotoğraf makinelerine yansıyan "orjinal" sözler ve altta da fotoğrafı olmayan açılmış "pankartlar"...

’Bu alemde kralda biziz kraliçede’,
 ’Sana annemi getirdim’, 
’Hacca da gideriz maça da’,
 ’Kocamı yüzde 50, çocuklarımı yüzde 50, Bursaspor’u yüzde 100 seviyorum’, 
’Bursaspor sevgimi engel olacaksa peder kusura bakma sana da gider’,
’Kocam için dünyayı yakarım, Bursaspor için kocamı yakarım’, 
’Yemek bulaşık kadın işi, kim demiş tribün erkek işi’,
 ’Bu koltuk babadan oğula değil, babadan kıza geçer’,
 ’Sürtmeye değil, süründürmeye geldik’, 
’Beyler evde yatsa, bayanlar Teksasta’,
 ’Temiz lig için bizi ayağa kaldırmayın’, 
’Taraftar dediğin elinin hamuruyla maça gider’, 
’Ofsaytı canlı canlı izlemeye geldim’

1 yorum:

kafsinkaf dedi ki...

aynı durumu twitterdan da yazdım.Bikere gazetelere çıktılar diye bütün tribünlere yayıldı.Bana çok samimiyetsiz geliyor.Kendini gösterme,şekil olma derdinde çoğu zaman boylarını aşan ve alakasız sözler yazılıyor.

Kadın-erkek eşitse gittikleri yerleri sanki olağandışında bir işmiş gibi göstermenin alemi yok.Sanki stadlara daha önce kadın girişi yasaktı sonradan açılmış gibi bir hava var.

Ha illa yazacaklarsa da klişeleri bırakmak gerek.Kocam evde ben maçtayım,elimin hamuruyla geldim falan bunlar baydı

Blog Widget by LinkWithin