27 Mart 2008 Perşembe

Kim Bu Mavililer?


Dün gece maçı izleme şansım olmadı, yolda giderken dükkanların camlarından-vitrinlerinden skoru takip edip, ara sıra duraklayıp 3-5 saniye bakma şansım oldu, Arda'nın attığı çalım sonrası yere düşürülmesini gördüm, gerçi başta faulu biz yaptık zannettim, kırmızılı oyuncu düşürmüştü mavi beyazlıyı...Tabii, tekrarında uyandık, "turkuaz" formamızı giydiğimize... Ön yargılı yaklaşmasaydım severmiydim bilmem ama sevemedim işte bu formayı...Milliyet anket yapmış "yeni formayı beğendiniz mi?" diye, benim oyumla birlikte 22 bin küsür kişi "Hayır" demiş... Ama, Nike inat etti yaptı bir kere, Ahmet Çakar "Bu nasıl forma diyerek programı terk etmiş", biz "ülkeyi de terk etsek" de bu forma giyilecek herhalde... Tabii, destekçileri de var ki en büyük savunucusu-formayı öneren- Mehmet Demirkol, köşesinde topçuların üzerinde daha da "yakışıklı" durdu demiş... "Zevkler ve renkler" olayı ama bir de milli hassasiyetler var, unutmamak lazım... Maçla ilgili olarak da 2-2 lik beraberlik ile özel maçlarda "ne yenme ne yenilme" serisi devam ediyor... Fatih Hoca, zemin kötü demiş, yenilere şans verdim demiş ve yine kendisine has bir söz söylemiş: "Kazanamadığım hiçbir maçtan mutlu ayrılmam"...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin