10 Mart 2008 Pazartesi

Minik Kaptan


2001 yılıydı... Pankart yapmak, boyamak, forma yaptırmak, bilet bulmak gibi işler peşinde geçerken gençlik günlerimiz, bir haber ile içim burkulmuştu. Galatasaray minik takımı kaptanı hastanedeydi ve annesini kaybetmişti geçirilen kazada...Hemen A.D. ile hastaneye gittik ailenin yanına, bir yardım edebilir miyiz diye, belki de o anda elimizden pek bir şey gelmeyecekti ama gidilmesi gerekiyordu, oradaydık... Söylememişlerdi minik kaptana, annesinin artık yaşamadığını, kaldıramazdı minik yüreği... Bir iki hafta sonra taburcu olduğu haberi bir nebze de olsa sevindirmişti bizleri, koştuk evine Ataköy'e...
Kendine gelmişti kaptan, ufak tefek sekiyordu ama o hastanede gördüğüm halinden oldukça iyiydi... "Oynayacağım Galatasaray'da" diyordu, "yıldıramaz beni hiç birşey"... Parlıyordu gözleri umutla, istekle, şefkle, odasındaki resimlerini, madalyalarını gösterirken bizlere... Üzüntü, sevinç, umut, acı, heyecan herşey birbirine karışmıştı o anda orada bulunanlarda... Sonra seneler geçti, pek haber gelmedi kaptandan, o gün orada bulunanlar maç önceleri söz miniklerden-PAFlardan açılınca "ne oldu bu çocuğa acaba?" deyip, lanet eder olduk o başına gelen kazaya, bir yıldızı kopardı yeşil sahalardan, Galatasaray formasından diye... Ve bugün, Süper genç takımlar maçını izledikten sonra, resmi siteye oyuncuların adına bakmak için girdiğimde, PAF takım vardı, göz atarken gördüm Ferhat Rehber ismini... Ferhad Rehber, Mevki:Orta saha yazıyordu... Gözler yine aynı hüzünle ümit karışımı bakıyordu... Hani ilk okul yıllarında sıra arkadaşlığını yapmış birini kaybedersin ve hiç beklemediğin anda bir otobüs yolculuğunda, alışveriş merkezinde, vapurda ya da yolda rastlarsın ya, öyle bir heyecan sardı gece gece beni... Oynuyormuş demek Galatasaray'da Ferhad... Fransa'da FIFA'nın düzenlediği Danone kupasınında ikinci olan minik takımdan arkadaşları gibi...
Haydi Ferhad, devam et... Az kaldı seni Ali Sami Yen'de A takımla birlikte görmeye... Ve unutma yakında bir grup hayranın tekrar ziyaretine gelebilir...Çok yakında çok...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ben ferhad rehber babamın hesabından yazı yazıyorum bu yazıyı kim yazdıysa ona çok teşekkür ediyorum ve şuan gözyaşlarıma hakim olamıyorum hayatımızı galatasaraya saha içi veya dışında her ne türlü olursa olsun adamış biri olarak galatasaray sevgimiz hiç bir zaman bitmeyecktir.irtibatımız koptuğu anda size ulaşmak için her yere baktım ama ulaşamadım bi arkadaşm görmüş ve bakmamı söyledi tekrar sizi bulduğum için çok mutluyum burdan tekrar bu yazıyı yazan ve kötü günlerimde beni yanlız bırakmayan siz değerli abi ve ablalarıma tekrar teşekkür ediyorum msn adresm gs_ferhat@hotmail.com buradan tekrar irtibat kurabilirz

Blog Widget by LinkWithin