24 Mart 2008 Pazartesi

Lehmann



Severdim kendisini Alman milli formasıyla oynarken, özellikle belki de Kahn'ı sevmediğimden Lehmann sempatisi daha da artmıştır... Bugün The Sun'a açıklama yapmış: "Bırakıyorum" diye... Tam olarak bırakacağım dememiş ama "iyi bir teklif gelmezse, eldivenlerimi çıkarırım" demiş Alman kaleci... Zaten Arsenal'de yedeğe düşünce, pek bir forma şansı bulamamıştı, İspanyol kaleci Manuel Almunia da kendisini "dağlı" diye nitelendirmişti İspanya medyasına verdiği forma mücadelesi ile ilgili demeçlerde... "Aslında sezon ortasında gidecektim Dortmund'a ama çocuklarımın okulu için burada kalıp savaşmayı tercih ettim, hem de Arsenal'de kazanılacak daha kupalar var, ama sahada oynayanları görünce "bench"te oturmak bana koyuyor" diyerek yine de Almunia'ya göndermede bulunmuş...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin