20 Eylül 2011 Salı

Sürpriz mi?


Tabii ki de değil... Yıldırım Demirören Kulüpler Birliği başkanı olmuş. Bekliyor muydunuz? Ben bekliyordum, ne zaman mı? Bu açıklamayı yaptığı gün:

"Olumsuz tarafları yaşanacaktır ama futbol ailesinin tek amacı vardır; yere düşmüş futbolumuzu ayağa kaldırmak. Bu her futbolseverin birinci vazifesidir. Maç fazlalığı, derbi maçların fazla oynanması, bu canlılığı tekrar geri getirecektir. Kişiler geçicidir, kulüpler kalıcıdır, herkesin decoder alarak kulüplerine sahip çıkması gerektiğine inanıyoruz''

Yıldırım Demirören, Türkiye Futbol Federasyonun her toplantısı sonrası Mehmet Ali Aydınlar'dan sonra sözü alarak play-offu da savundu, yayıncı kuruluşu da destekledi. Beşiktaş kombinesi değil de decoder alsın taraftar derken de gafın kralını yapıyordu. Kendi taraftarının sevmediği bir başkan, bütün kulüpleri temsil ediyorsa, ben bu düzeni hiç anlamadım, anlamayacağım...

3 yorum:

ismailinc dedi ki...

öcne forma alın, bilet alın derken düşüncesinin sadece takımları korumak olduğunu düşündüğümüz demirören, decoder alın lafıyla aslında kimin tarafında olduğunu bize açıkca göstermişti. tff ve digiturk tarafında olan kulüpler birliğinin başkanı olması bu yüzden yadırganacak bi durum değil.

Adsız dedi ki...

ya bu akşamki fenerbahçe maçında hakem bi golümüzü vermedi bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz yazarmısınız galiba sizde fenerbahçelisiniz.

Adsız dedi ki...

pardon ben çok özür dilerim siz galatasaraylısınız galiba ama yine de maç hakkındaki yorumlarınızı merak ettim gerçi galatasaraylı olduğunuz için taraf tutarsınız ama olsun yinede maç hakkındaki yorumlarınızı okumak isterim

Blog Widget by LinkWithin