29 Aralık 2011 Perşembe

Biz Malımızı Biliriz

"Ben malımı bilirim" der işinin ehli tüccar yaptığı pazarlıkta. Biz de medyamızı tanırız, nasıl haber yaptıkları, nasıl gündem yarattıkları. Hele hele Galatasaray'ı nasıl sevmediklerini?
Dün yine iş arasında gazete turu atarken, Hagi'nin resmine takıldı gözüm ve haberin içeriğine baktım, alıntı yukarıda, ben yine de yazılanları kopyalayayım:"

Aslan’ın eski hocası Gheorghe Hagi, G.Saray’daki 2. dönemini yorumladı: Ben de bazı hatalar yaptım. Kulübün yaşadığı sefaleti gördüm ama kendimi zorunlu hissettim. Çoktan iş işten geçmişti.
Galatasaray’ın bir dönemine imzasını atan, kazandığı kupalarda büyük payı bulunan unutulmaz futbolcu ve 2 dönem de Cimbom’un teknik direktörlüğünü üstlenen Gheorghe Hagi, hocalık kariyeri hakkında şok itiraflarda bulundu. ‘Karpatlar’ın Maradona’sı lakaplı ünlü Rumen teknik adam, ülkesinin medyasına gerçekleştirdiği açıklamada “Sarı-Kırmızılı kulüpte yaşadığım ikinci dönem, benim ve takımım açısından son derece başarısız ve kötüydü. Ben de bazı hatalar yaptım” şeklinde konuştu.
‘HAKLILIĞIMI ANLADIM AMA...’
İnsanların hayatlarında bazen yanlış tercihlerde bulunabileceğini ama ders alması gerektiğini de söyleyen Hagi, şöyle devam etti: “Türkiye’de garip şeyler olabiliyor. G.Saray’ın içinde bulunduğu sefaleti önceden hissetmiştim. Buna rağmen kendimi dönmek zorunda hissettim. Oraya gittiğimde de yüzde 100 haklı olduğumu farkettim. Ama artık iş işten geçmişti.”
Tabii, oltaya atlayan da çok, haberin altında hemen Hagi hakkında başlamış küfür-kıyamet. Dedik ya malımızı biliriz diye, medyamızı da tanırız, Hagi'yi de tanırız, Galatasaray'ı ne kadar sevdiğini de biliriz... Haberin kaynağına dönüp baktığımda, beni hiç de şaşırtmayan açıklamalar okudum. Hagi'nin röportajı Gazeta Spoturilor'da yer almış ve bakın bakalım ne demiş Karpatların Maradonası:

"Galatasaray'daki dönemim başarısızlık değildi. İyi ile kötünün birbirinin içine girdiği, herkes için zor bir yıldı. Yüzde yüz farkındayız ki Türkiye'de kötü şeyler meydana geldi. Oraya geldiğimde bunu hissettim. Ve hayat böyle, insan bazen hatalar yapabiliyor. Galatasaray'daki dönemimi başarısızlık olarak algılamıyorum, tecrübe edindim bu yaşadıklarımdan. İlerde tekrar Galatasaray'da çalışabilirim, hatta kesinlikle Galatasaray'a bir gün geri döneceğim. Orası benim kulübüm.Galatasaray'dan ayrıldım çünkü yönetime de çok baskı vardı ve onlar da beni yollamak zorundaydı. Benim farkında olmadığım yeşil saha dışında bir çok kötü şeyler oldu ve başkanla karşılıklı anlaşarak Galatasaray'dan ayrıldım."

Eee, hani Galatasaray "acizlik" içinde, hani "Galatasaray'da yaşadığım ikinci dönem başarısızılık" sözleri... Biz bu renklere gönül verenleri çok iyi biliriz, lafla dedikoduyla da gaza gelip saldırmayız... Gürkan yazmıştı bir kaç gün evvel Oktay Mahmuti'ye yapılan saldırıları, şimdi Hagi'nin arkasından sallamış yine bazıları... Hatta Hagi'ye vururken, Emre Belözoğlu'nun Galatasaray'ı övdüğü!? haberlerine de yer verilmiş... Siz hiç merak etmeyin, biz Hagi'yi de, Mahmuti'yi de, Emre'yi de çok iyi biliriz, hem de çok...


Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin