18 Nisan 2008 Cuma

Grant'ın Evet-Hayır'ı


Everton'ı yenip, lider Manchester'a yaklaştıkları maç sonrası Chelsea teknik patronu basın toplantısında maçın televizyon yayınları nedeniyle perşembeye alınmasından dolayı öfkeli ve ilginç cevaplar vermiş... Kendince haklıdır Avam Grant, futbolcularla arası iyi değil, herşeye rağmen Şampiyonlar ligi ve ligde hala yarışın içinde ama sene sonunda gönderilmesi konuşuluyor, arkasında Rafa'yı destekleyen bir taraftar grubu da yok, bir de şampiyonlar ligi gibi hafta içi perşembe günü lig maçına çıkıyor, başlamış oynamaya gazetecilerle. The Sun atışmaları yazmış, ben de tercümesini yapayım:

Gazeteci:Hakettiğniz bir galibiyet mi?
Grant:Evet
Gazeteci:Oyunla ilgili sizi memnun eden şey nedir?
Grant:Ben memnunum...
Gazeteci:Sizi ne memnun etti?
Grant(Sekiz saniye düşündükten sonra): Bilmiyorum
Gazeteci:Basınla aranızda bir problem mi var?
Grant:Hayır!
Gazeteci:Burda kazanmak sizi rahatlattı mı?
Grant:Evet.
Gazeteci:Oyundan mı daha memnunsunuz, skordan mı?
Grant:Her ikiside...
Gazeteci:Chelsea taraftarı sizin hala yarışta olduğunuza inanıyor, onlara bir mesajınız var mı?
Grant:Hayır!
Gazeteci: Eskiye oranla oldukça suskunsunuz bugün, bunun sebebi Sky TV yüzünden maçınızın perşembeye alınması mı?
Grant: Belki senin yüzündendir!
Gazeteci: Bu gazetelere karşı bir protesto mu?
Grant:Hayır, neden?
Gazeteci:Sky TV yüzünden mi?
Grant:Hayır, Sky iyidir. Sky TV seyretmeyi seviyorum.
Gazeteci: Hiçbirşey söylememek daha mı kolay, Avram?
Grant:Bilmiyorum.
Gazeteci:Sonuç hakkında daha olumlu bir hava yaratmak istemez misiniz?
Grant:Ne isterseniz onu yazabilirsiniz ve ben de ne istersem onu cevaplayabilirim.
Gazeteci:Şampiyonlukla ilgili bir baskı hissediyor musunuz?
Grant:Hayır.
Gazeteci: Michael Ballack?
Grant:Sakat.
Gazeteci:Problemi nedir?
Grant:Doktora sor!
Gazeteci:O burada değil Avram.
Grant:O zaman onu çağır.
Gazeteci: Hiç Evet-Hayır oyunu oynadın mı Avram?
Grant:.........

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin